הקטנוע שנגנב (צילום: דוברות המשטרה)
הקטנוע שנגנב (צילום: דוברות המשטרה)

הפר מעצר בית – ונתפס על ידי המשטרה זמן קצר לאחר שגנב קטנוע בירושלים

במקרה נוסף הלילה, איתרו השוטרים חשוד בכביש 1 רוכב על קטנוע שנגנב בימים האחרונים בעיר והוא נעצר. במהלך היום יובאו החשודים בפני בימ"ש להארכת מעצרם וחקירת מעורבותם במקרים נוספים נמשכת

פורסם בתאריך: 24.8.23 11:44

הפר מעצר בית ונתפס על ידי בלשי המשטרה זמן קצר לאחר שגנב קטנוע בירושלים יחד עם אדם נוסף. במקרה נוסף הלילה, איתרו השוטרים חשוד בכביש 1 רוכב על קטנוע שנגנב בימים האחרונים בעיר והוא נעצר. בהמשך היום תבקש המשטרה להאריך את מעצרם של החשודים.

ממשטרת ירושלים נמסר כי "בפעילות נגד עבירות רכוש שנערכה הלילה על ידי יחידות מחוז ירושלים של המשטרה ומשמר הגבול, במסגרת פעילות ממוקדת הנערכת בשבועות האחרונים בנושא עבירות רכוש בכלל, ועבירות הקשורות לרכב, בפרט, נעצרו שלושה חשודים בעבירות רכוש והם הועברו לחקירה בתחנות המשטרה.

"כך למשל, בלשי היחידה המרכזית ושוטרי יס"מ מחוז ירושלים יחד עם לוחמי מג"ב, הבחינו במהלך הלילה בחשוד האמור לשהות במעצר בית כשהוא רוכב על גבי קטנוע שלוחית הרישוי מוסתרת באמצעות פיסת בד. כמו כן, החשוד בנסיעתו "מלווה" קטנוע נוסף הנחשד כגנוב בעת שהשניים עושים דרכם באזור צפון העיר לכיוון מעבר מ.פ שועפאט.

"בהינתן האות, ביצעו כוחות המשטרה ומג"ב את מעצרם של שני החשודים על הקטנועים תוך שהשניים מתנגדים למעצרם ואחד החשודים אף ניסה להימלט רגלית מהמקום ללא הועיל. בחיפוש שנערך בכליהם, אותרו ונתפסו אמצעים המשמשים לגניבה, אולר, וחומר חשוד כסם".

החשודים, תושבי מ.פ שועפאט בשנות ה-20 ו-30 לחייהם, נעצרו והועברו לחקירה בתחנת לב הבירה ובדיקה העלתה כי הקטנוע שנתפס ברשותם, נגנב זמן קצר לפני כן משכונת רמת שלמה. בעליו של הקטנוע עודכן בדבר גניבתו והוא הגיע בעקבות כך אל תחנת המשטרה.

עוד נמסר כי "במקרה אחר הלילה, איתרו שוטרי סיור תחנת הראל של מחוז ירושלים קטנוע גנוב בעת נביעתו בכביש 1 ובוצעה פעילות מהירה לעצירתו. על גבי הקטנוע שנגנב לפני כשבוע בירושלים, נתפס רוכב חשוד, תושב ירושלים בן 20, והוא נעצר והועבר לחקירה בתחנת מוריה שבגזרתה נגנב הקטנוע".

כאמור, במהלך היום יובאו החשודים בפני בימ"ש להארכת מעצרם וחקירת מעורבותם במקרים נוספים נמשכת.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר