ג'ק סגל - יוסף מרדכי פרויזר (צילומים: דוברות המשטרה)
ג'ק סגל - יוסף מרדכי פרויזר (צילומים: דוברות המשטרה)

18 נשים כבר נתנו עדות: הוארך מעצרו של נוכל אתרי ההיכרות "ג'ק סגל"

מעצרו של יוסף מרדכי פרויזר, בן 35, מירושלים הוארך לבקשת המשטרה ב-7 ימים נוספים. פריזר השתמש בזהות הבדויה 'ג'ק סגל' באתרי היכרויות והשתמש בהבטחות שווא כדי לקיים עימן יחסי מין. במשטרה מדגישים כי החקירה בעניינו נמשכת

פורסם בתאריך: 28.8.23 14:05

נוכל אתרי ההיכרות, החשוד שכינה את עצמו "ג'ק סגל", הגיע הבוקר, שני, לבית משפט השלום בירושלים, שם, לבקשת המשטרה, הוארך מעצרו ב-7 ימים נוספים. על פי החשד, סגל – יוסף מרדכי פרויזר, בשמו האמיתי – השתמש בזהות בדויה, פרטים שקריים והבטחות שווא בכדי לקיים יחסי מין עם נשים במרמה.

במשטרה מציינים כי החקירה, שמתבצעת במפלג ההונאה של ימ"ר (יחידה מרכזית) ירושלים נמשכת. "עד כה גבו חוקרי המשטרה גבו את עדותם של 18 נשים, שעל פי החשד נפלו קורבן למעשיו של החשוד בשיטה דומה".

פרויזר (סגל) נעצר, כידוע, בשבוע שעבר ע״י בלשי ימ״ר ירושלים ומעצרו הוארך היום בשנית לטובת מיצוי החקירה.

במשטרה מציינים כי "על פי החשד ועדויות הנשים, יצר החשוד קשר עם נשים רבות באמצעות יישומי היכרויות שונים, נפגש וניהל עמן מערכות יחסים רומנטיות תוך זהות בדויה בשם "ג'ק סגל" ונסיבות חיים שקריות שמסר להן במשך מספר חודשים עם מספר נשים במקביל. כל זאת על פי החשד, תוך מצג שווא אודות זהותו, הסטטוס המשפחתי האמיתי שלו והבטחות שווא למערכת יחסים לטווח הארוך לרבות נישואין והקמת משפחה".
כתב 'וואלה' שלומי הלר פרסם השבוע ראיון שערך עם ג', אחת הנפגעות של פרויזר, אשר הכירה אותו דרך אתר ההיכרויות טינדר. ג' סיפרה בראיון כי "הוא הופיע שם עם תמונה ושם מלא. התחלנו מערכת יחסים לכל דבר, והוא פגש את ההורים והחברים שלי".

 

 

לדבריה, "הוא סיפר שהוא עובד במרכז הישראלי לכלבי נחייה לעיוורים. שמעתי סיפורים מפה ועד הודעה חדשה על העבודה שלו, על כלב שצריך לחלץ או בעיה עם קליינט. מבחינתי, הייתי עם גבר שמספר על החיים שלו, על העבודה שלו, ועל החברים שלו. זה הרגיש כמו כל מערכת יחסים נורמטיבית אחרת, חוץ מהעניין של סופי השבוע. גם לא הייתי בבית שלו, אבל זה לא הפריע לי כל כך, כביכול בגלל שהוא סיפר שהוא גר עם שותפים באיזו דירה מעפנה בירושלים. גם הוא תמרן עם זה, הוא לא הטיל על זה וטו בשום שלב – אבל תמיד בסוף זה לא הסתדר".

עוד הוסיפה על הגילוי: "פעם אחת החלטנו לבלות את סוף השבוע ביחד, אך הוא חזר בו. החלטתי בכל זאת ללכת לכתובת שבה הוא אמר לי שהוא מתגורר. כשהגעתי לשם, דפקתי על אחת הדלתות ושאלתי אם יש במקום דירת שותפים של אמריקנים – אך נאמר לי שבבניין גרות רק משפחות. למחרת, שאלתי אותו והוא עדיין טען שהוא אכן גר שם". ג' ידעה שפרויזר משקר לה, ובחרה לברר אם יש נשים נוספות שנפגעו ממנו – וכך נולדה החקירה בעניינו, שהעלתה ממצאים קשים אודות ההונאה רחבת ההיקף.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר