השלטים שהושוחתו בבית הכרם (למעלה), קמפיין 'לא תמחקו אותי' (צילומים: פרטי, יעל ענטר רוסט)
השלטים שהושוחתו בבית הכרם (למעלה), קמפיין 'לא תמחקו אותי' (צילומים: פרטי, יעל ענטר רוסט)

הקרב על הדרת נשים בירושלים: קמפיין 'לא תמחקו אותי' של נשות בית הכרם הושחת

אלמוני השחית את המודעות שתלו נשות בית הכרם בתגובה להשחתת דמויות נשיות במרחב הציבורי. ומה עם פעולה יזומה של העירייה נגד העבריין? ראש העיר ליאון: "מדובר ביוזמה מקומית, ככל שתוגש תלונה - עיריית ירושלים תשתף פעולה עם רשויות האכיפה"

פורסם בתאריך: 3.9.23 11:02

הקרב על הדרת נשים בבית הכרם מתחמם – שלטי הקמפיין המצוין "לא תמחקו אותי" של נשות בית הכרם, הושחתו בשבוע שעבר על ידי אלמוני, שכתב בטוש אדום על התמונות.

יצוין כי בקרבת מקום לשלטים שהושחתו, בסמוך לתאי השירותים במרכז המסחרי רמת בית הכרם, נכתבו בטוש אדום כתובות כאלה ואחרות, ונראה כי אותו אדם אחראי להן.

כזכור, הקמפיין של נשות בית הכרם הגיע לאחר השחתת תמונותיה של סגנית ראש העיר חגית משה בשכונה. בתגובה, נתלו במקום ההשחתה ובמקומות רבים נוספים בעיר תמונות נשים עם הסלוגן 'לא תמחקו אותי'. הקמפיין הזה הצליח מאוד, הוא דוברר בתקשורת ואף נתלו שלטי חוצות גדולים.

לפני כעשרה ימים, במענה לכתבה שפורסמה ב"כל העיר" אודות הקמפיין של נשות בית הכרם, הודיעה עיריית ירושלים כי היא נלחמת בתופעה של הדרת נשים מהמרחב הציבורי. "הוקם מרחב מבצעי שאחראי על תחום השילוט ועל נושא אכיפת עבירות השחתה. במרחב יש כ-20 עובדים בנוסף ל-8 עובדי שילוט", כך בתגובת העירייה, שהוסיפה כי הוסכם על שיתוף פעולה הדוק עם המשטרה בנושא.

 

 

 

כעת מסתבר שהמרחב הזה לא כולל את כל השלטים ואת כל הדרת הנשים. במענה לפניית "כל העיר" בנושא השחתת שלטי הקמפיין, אומר ראש העיר משה ליאון: "עיריית ירושלים רואה בחומרה רבה כל מעשה השחתה והפרת הסדר הציבורי. הקמפיין המדובר הוא ביוזמה מקומית, ולכן,  ככל שתוגש תלונה במשטרה, עיריית ירושלים תשתף פעולה עם רשויות האכיפה ותסייע ככל שיידרש.

"בנוגע להשחתת המרחב הציבורי, צוותי עיריית ירושלים יסירו את הכתובות בהקדם. ככל שיימצא תיעוד חזותי של מבצעי העבירה, זה יועבר למשטרה ובנוסף עיריית ירושלים תפעל נגד המשחיתים בכל האמצעים העומדים לרשותה".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר