נפגעות עבירות מין, אלימות צילומים kmiragaya/depsositphotos.com
(צילום אילוסטרציה: kmiragaya/depsositphotos.com)

השבתות והחגים הפכו לסיוט: תושב צפון העיר נעצר בחשד לאונס נכדתו

כתב אישום יוגש בימים הקרובים נגד תושב צפון ירושלים אשר נחשד כי אנס וביצע עבירות מין חמורות בנכדתו החורגת במשך שנים. מהחקירה עולה כי הוא ביצע את מעשיו בביתו בירושלים בזמן שהיתה מתארחת אצלו בשבתות ובחגים. עוד עלה מהחקירה כי הוא ביצע עבירות מין גם בבתו החורגת - אם המתלוננת

פורסם בתאריך: 4.9.23 20:22

סיוט בצפון ירושלים: כתב אישום יוגש נגד תושב צפון ירושלים שנאשם באונס ובביצוע עבירות מין חמורות בנכדתו החורגת. מחקירת המשטרה עולה כי החשוד, גבר בשנות ה-70לחייו מצפון ירושלים, ביצע את מעשיו החמורים במשך מספר שנים – מאז שהיתה נכדתו החורגת בת 11 ועד שהגיע לגיל 14.

בנוסף, על פי חשדות המשטרה, החשוד ביצע עבירות מין חמורות גם בבתו החורגת, אמם המתלוננת, אולם על מעשים אלו חלה התיישנות והם לא יכללו בכתב האישום.

"לפני כחודש התקבלה בתחנת לב הבירה של מחוז ירושלים, תלונה מצעירה, בגירה כיום, על כך שלפני מספר שנים בעת שהייתה קטינה, סבה החורג ביצע בה עבירות מין חמורות במשך זמן רב", אומרים במשטרת ירושלים.

מרגע קבלת התלונה בוצעה חקירה סמויה לאיסוף ממצאים וראיות אודות עבירות המין החמורות שביצע הסב בנכדתו החורגת משהייתה בת 11 (לפני מספר שנים) ועד שהייתה בת 14 לערך. "מהחקירה עולה כי החשוד אנס את נכדתו החורגת מספר רב של פעמים ובמשך מספר שנים, זאת בביתו בירושלים בעת שהיתה מתארחת אצלו בשבתות, חגים וכיו״ב", מוסיפים במשטרת ירושלים.

 

 

בשבוע שעבר החקירה עברה לשלב הגלוי, והסב החורג נעצר בביתו שבצפון ירושלים על ידי בלשי תחנת לב הבירה. בחקירתו חיזקו חוקרי המשטרה את החשדות כלפי החשוד ומעצרו הוארך פעמיים בבית המשפט.

רס"מ מאירה מלכה, חוקרת בתחנת לב הבירה של מחוז ירושלים, שחקרה את המקרה ציינה: ״החקירה חשפה אותנו למעשים הקשים שביצע סב בנכדתו ובבתו החורגות לפני שנים רבות, אולם ניכר שהכאב והפגיעה לא חלפה לקורבנות גם בחלוף הזמן. בשל הזמן שחלף מאז, מדובר בחקירה מורכבת שהבשילה במאמץ חקירתי רב לתשתית ראייתית נגד החשוד בעבירות מין שבהן מקרי אונס. חשוב שכל מי שהיה או הייתה קורבן לעבירות מין מתמשכות במשפחה- להגיע להתלונן במשטרה בהקדם ולמנוע המשך הפגיעה, שבמקרה הזה נמשכה על פי החשד במשך שני דורות. למרות השנים שחלפו מהעבירות שבוצעו ועד לתלונה שקיבלנו לאחרונה, הצלחנו במאמץ רב וביצוע פעולות חקירה מגוונות, להגיע לחקר האמת ולהעמיד לדין את החשוד במעשה".

 

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר