צילומים: דוברות המשטרה
(צילום: דוברות המשטרה)

מזה כעשור – קבוצת שוטרים מתחנת שפט מלווה באופן מיוחד ניצולי שואה

השוטרים מקיימים עמם פעילויות שונות לאורך השנה ובחגים בפרט. קשר זה שהחל בעקבות התפרצות לבית המשמש את העמותה, הפך במהרה למסורת מפגשים מרגשת שנמשכת שנים רבות, והשבוע התקיים מפגש נוסף לקראת ראש השנה

פורסם בתאריך: 13.9.23 16:25

עשרות שורדי שואה ובני משפחותיהם, התכנסו שלשום (שלישי) יחדיו עם השוטרים הקהילתיים של תחנת שפט מרחב קדם על מנת לחגוג את כניסתה של השנה החדשה – תשפ"ד.

"מאחורי מפגש זה", מספרים במשטרה, "ועשרות רבות של מפגשים ופעילויות נוספות לאורך השנה, עומדת אינגה בוהז, שעלתה לארץ ישראל מגרמניה ומקדישה את חייה כבר למעלה משלושים שנה עבור אותם שורדי שואה, יחד עם השוטר הקהילתי בשכונת פסגת זאב רס"ב יפים פריצרט".

"במהלך המפגש שנערך בהשתתפות סגן מפקד תחנת שפט, רפ"ק אילן בן שושן, רב מחוז ירושלים של המשטרה פקד שמעון שוקרון והשוטר הקהילתי, בירכו נציגי המשטרה את המשתתפים בשנה טובה וציינו בפניהם את חשיבות הקשר שנרקם לפני למעלה מעשור שנים ונמשך לאורך כל השנה", עוד מספרים במשטרה.

יש לציין כי עמותת "נר יעקב", שבראשה עומדת אינגה, החלה את דרכה בשנת 1987 במטרה לשפר את איכות חייהם של אותם שורדי שואה ולהקל ככל הניתן על מצוקתם, זאת מתוך ערבות הדדית ודאגה למצבם. במרוצת השנים, נפרץ הבית שמשמש למפגשי העמותה והשורדים ולמקום הוזעקו שוטרי תחנת שפט שפתחו בחקירה.

"לצד ההיבט המקצועי והחקירתי", נמסר מהמשטרה, "כבר מהרגע הראשון נוצרה מערכת יחסים בין העמותה לשוטרים הקהילתיים של תחנת שפט והתפתח במהרה קשר חם ומעמיק, אשר במהלכו הכירו הניצולים לראשונה את משטרת ישראל ושוטריה מתוך כבוד, הערכה ועזרה לזולת. כך, כבר יותר מעשור שנים, השוטרים מציינים עמם יחדיו את חגי ישראל, כל חג בהתאם למאפייניו- בניית סוכה, הדלקת נרות חנוכה ועוד".

במשטרה מציינים כי "משטרת ישראל ממשיכה לצד עיסוקה המבצעי סביב השעון ומאבק מתמשך בעבריינים פליליים, בתאונות הדרכים ובאירועים ביטחוניים, בירושלים בפרט, גם בפעילות למען הקהילה בדגש לאוכלוסיית הגיל השלישי ואוכלוסיות מוחלשות. חיבור מרגש ותורם מעין זה, מחזק הן גם את השוטרים וגם את האזרחים עצמם".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר