גשם (צילום: rfphoto/depositphotos.com)
(צילום: rfphoto/depositphotos.com)

חם לכם? הלילה ומחר – חשש להצפות ושיטפונות באזור ירושלים

היום, שלישי, שורר שרב בירושלים עם טמפרטורות של מעל ל-30 מעלות ועומס חום בינוני, אולם החל משעות הערב - תגיע הסופה 'דניאל' שהשתוללה במזרח הים התיכון, בחופי לוב וצפון מצריים לאזור ישראל כשהיא בעוצמה נמוכה יותר. על פי 'מטאוטק' הלילה ומחר צפויים שרידי הסופה להוביל לגשמים לא מבוטלים וקיים חשש להצפות ושטפונות באזורי המועדים

פורסם בתאריך: 12.9.23 13:04

חם היום. אפילו שרבי – על פי המדדים השונים של מזג האוויר. אבל זה עומד להשתנות בעוד שעות ספורות – השרב יישבר ולירושלים (ישראל בכלל) יגיעו שרידים של הסופה 'דניאל', שהכתה בימים האחרונים במזרח הים התיכון וגרמה לשטפונות הרסניים בלוב ובאזור צפון מצרים. הסופה אמנם נחלשה – אבל גם השרידים שלה, כך על פי התחזית המעודכנת של חברת 'מטאוטק', עשויים להוביל לגשמים חזקים, וקיים חשש להצפות ולשיטפונות באזורים המועדים – כולל באזור מדבר יהודה, אזור ים המלח וסביבת ירושלים.

ב'מטאוטק' מציינים כי כמות המשקעים החזויה הינה בין 5 ל-15 מ"מ, כשבאופן מקומי נקודתי ייתכנו אף עשרות מילמטרים של גשם.

 

 

תחזית מטאוטק לימים הקרובים:

יום שלישי, 12.09.23: השרב אשר שורר היום, צפוי להישבר בשעות אחה"צ, הרוחות יתחזקו, ישרור אובך ובנגב יתכנו סופות חול. במהלך הלילה יחדור לאזורינו אוויר קריר יותר ולח, ויחלו לרדת גשמים מקומיים, מלווים בסופות רעמים, ומשבי רוח חזקים עד 70 קמ"ש. קיים חשש להצפות מקומיות במרכזי הערים.

יום רביעי, 13.09.23: בשעות הבוקר יהיה מעונן חלקית עד מעונן וקריר יותר. ירדו גשמים מקומיים, מלווים בסופות רעמים בודדות, ומשבי רוח חזקים. קיים חשש להצפות במרכזי הערים, ולשיטפונות בנחלי הדרום והמזרח. במהלך היום יפסק הגשם, תחילה במישור החוף והשפלה, ועד לשעות אחה"צ גם ביתר האזורים, ייעשה מעונן חלקית עד בהיר.

יום חמישי, 14.09.23: מעונן חלקית עד בהיר, הטמפרטורות ועומסי החום יהיו קרובים לממוצע לתקופה.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. חזאי שאינו מובמך

    במקביל לסופה המטאורולוגית ,מיתרחשת סופה פוליטית סביב חוק סבירות החקיקה ,חוק הניבצרות
    והרכב בית המשפט העליון ( במטרה לשינוי ההרכב כדי לקדם את עירעור ביבי על פסק הדין שיהיה במחוזי) . המוטו :"אם אנשינו לא ישבו בו ,מה שווה כל השנוי" . כך סבורים אלה שמתנגדים לסבירות ההחלטות כיום . המישפטיזציה תגרום לסערה גדולה בהרבה מ"דניאל" וגם לרעידת אדמה !

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר