נפגעת עבירות מין, תקיפה, אלימות מינית (צילום אילוסטרציה: pixabay.com)
(צילום אילוסטרציה: pixabay.com)

נפלתן קורבן לשיטה? הקטין המציא עכביש ארסי וביצע מעשים מגונים בנשים ונערות בבית וגן

נער בן 14 נחשד כי סיפר לנשים כי יש עליהן עכביש ארסי, וכביכול כדי להצילן - שלח ידיים לאיברים מוצנעים בגופן. במשטרה פועלים לאתר נשים נוספות שנפלו קורבן למעשיו

פורסם בתאריך: 20.9.23 17:16

הדמיון המופרע של העבריינים לא מפסיק להפתיע – והפעם: נער בן 14 ניגש לעוברות אורח ברחבי ירושלים, הפחיד אותן כי עכביש ארסי מתהלך עליהן, ועוד לפני שהנשים הספיקו להתעשת או להבין על מה מדובר – הוא שלח את ידיו לעבר מקומות מוצנעים בגופן. כעת, לאחר שהנער נעצר – במשטרה חושדים כי נשים נוספות נפלו קורבן למעשים ופועלים כדי לאתר אותן.

"משטרת מחוז ירושלים פונה לציבור בניסיון לאתר קורבנות נוספים למעלליו של חשוד בן 14 שנחקר בימים האחרונים במשטרה בחשד שביצע מעשים מגונים בצעירות בעת שהלכו ברחוב", נמסר מהמשטרה. "דפוס פעולתו הייחודי של החשוד, הוביל את חוקרי תחנת מוריה של מחוז ירושלים אל החשוד שנעצר לחקירה בימים האחרונים בחשד שביצע מעשים מגונים כלפי צעירות, חלקן קטינות, במהלך הליכתן בשכונת בית וגן".

על פי המשטרה, הנער החשוד נעצר ביום שני האחרון, 18.9, לאחר שבוצעו מגוון פעולות חקירה במשטרה בעקבות תלונות שהוגשו במהלך השבועות האחרונים.

 

 

 

במשטרה יודעים לספר כי דפוס פעולה דומה נרשם בתלונות שהוגשו מוקדם יותר השנה, כשאחת מהן על מעשה מגונה כלפי קטינה בסמוך לביתה, בעת ששבה מהמוסד החינוכי. על פי החשד, עקב אחריה החשוד עד לפתח בניין מקום מגוריה, שם הוריד את לבושה התחתון וחשף את איבריה האינטימיים. בעקבות כך, החלה חקירה והחשוד במעשה נעצר לחקירה. לאחר שהושלמה חקירתו במשטרה, הועבר תיק החקירה לפרקליטות.

בשבועות האחרונים הוגשו במשטרה שלוש תלונות נוספת מפיהן של צעירה ושתי קטינות, שסיפרו כי בעת שהלכו בשכונה הבחינו בצעיר שהחל ללכת בעקבותיהן. גם במקרים אלו עפ״י החשד, פנה אליהן החשוד ושאל לגבי כתובת או משפחה באזור. באחד המקרים, הזהיר את הקורבן כי יש עליה עכביש ארסי והחל לשלוח את ידיו לעבר גופה תוך שימוש בכוח שנועד לגבור על התנגדותה וביצע כלפיה מעשים מגונים, ובמקרים האחרים ביצע את המעשים המגונים לאחר אותה פניה אליהן, ואז נמלט.

במשטרה מציינים כי "החקירה עודנה מתנהלת, וחוקרי תחנת מוריה בוחנים האם ישנם מקרים נוספים שטרם דווחו למשטרה ובעלי אותם מאפיינים או דפוס פעולה זהה. ככל וישנן קורבנות שכאלו שהוטרדו באופן דומה על ידי החשוד באזור ירושלים, הן מתבקשות לפנות לתחנת המשטרה ולדווח על כך בהקדם".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר