זירת הרצח בפסגת זאב (צילום: דוברות המשטרה)
זירת הרצח בפסגת זאב (צילום: דוברות המשטרה)

שבת אלימה בירושלים: שני אחים נעצרו בחשד לרצח בפסגת זאב; יריות לעבר חנות באגריפס

בסביבות השעה 17:00 היום, שבת, נדקר צעיר כבן 25 ברחוב שמואל תמיר בפסגת זאב. מותו נקבע בבית החולים הדסה הר הצופים. שני אחים, בגיר וקטין, מפסגת זאב נעצרו בחשד לביצוע הרצח. במהלך הלילה, בין שישי לשבת, בוצע ירי מקטנוע לעבר חנות ברחוב אגריפס, המשטרה חוקרת

פורסם בתאריך: 30.9.23 20:24

באמצע השבת והחג – רצח בפסגת זאב: צעיר כבן 25 נדקר היום, שבת, 30.9, ברחוב שמואל תמיר בפסגת זאב. הוא פונה על ידי אמבולנס של מד"א לבית החולים הדסה הר הצופים במצב אנוש, וזמן קצר לאחר מכן נאלצו הרופאים לקבוע את מותו.

כוחות משטרה גדולים הוזעקו לזירת הרצח, ומהר מאוד נקבע כי הרקע ככל הנראה הוא פלילי. זמן קצר לאחר מכן, עצרה המשטרה 2 חשודים, אחים, אחד בגיר ואחד קטין, בביצוע הדקירה, כשהם נחשדים בביצוע רצח.

ממשטרת ירושלים נמסר: "כבר בראשית החקירה המשטרתית התברר כי הרקע למעשה פלילי וחקירת המקרה הוטלה על היחידה ללחימה בפשיעה של מרחב קדם. שני החשודים שנעצרו הועברו לחקירה במשטרה וחוקרי המשטרה ימשיכו לפעול לחקירת נסיבות המקרה עד למיצוי הדין עם המעורבים".


זירת הרצח בפסגת זאב (צילום: דוברות המשטרה)

זירת הרצח בפסגת זאב (צילום: דוברות המשטרה)


 

 

פאראמדיק מד"א אלדד בנשטיין וחובשי מד"א שמואל אורלוב ושמעון זלץ סיפרו: "היינו סמוך מאוד למקום והגענו מייד לזירה, ראינו גבר בשנות השלושים שוכב על המדרכה מחוסר הכרה עם פציעות חודרות, הענקנו לו טיפול מציל חיים והעלנו אותו לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותו בדחיפות לבית החולים תוך טיפול כשמצבו אנוש, גבר כבן 25 התהלך במקום ולאחר בדיקות רפואיות הוא לא נזקק לפינוי".

***

כאמור, זה לא היה האירוע האלים היחיד בסוף השבוע בירושלים. במהלך הלילה, בין שישי לשבת, בוצע ירי מכלי רכב (ככל הנראה קטנוע) לעבר חנות ברחוב אגריפס. המשטרה פתחה בחקירת האירוע כשהכיוון הוא שמדובר על רקע פלילי גם כן.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר