פעילות המשטרה בסוכות 2022 (צילום: דוברות המשטרה)
פעילות המשטרה בעיר העתיקה (צילום: דוברות המשטרה)

"מי שיסכן שוטרים או אזרחים – מסכן את חייו" – המסר של המשטרה לקראת תפילות יום השישי

כ-2,500 שוטרים ולוחמי מג"ב יפעלו היום ברחבי ירושלים, בדגש על העיר העתיקה ותפילות יום השישי. "כל מי שינסה אותנו יטופל בנחישות ובאפס סובלנות", מדגישים במשטרה. במקביל, נמשך המאבק בהסתה ובתמיכה בחמאס ברשתות החברתיות

פורסם בתאריך: 20.10.23 08:27

"כל מי שינסה אותנו – יטופל בנחישות ובאפס סובלנות", כך אומרים גם הבוקר, שישי, 20.10.2023, במשטרת ירושלים לקראת תפילות יום השישי בהר הבית. על רקע המלחמה בעזה, המאבק הבלתי מתפשר נגד ההסתה והאיומים ברשתות החברתיות ובעקבות הפאניקה שנוצרה בעקבות הפוסטים על "מצלמים את הבית שלי" – במשטרה מנסים להרגיע את השטח.

כידוע, מאז תחילת הלחימה בדרום בשבת הארורה של ה-7 באוקטובר, כוחות רבים של משטרת ירושלים פרוסים ברחובות העיר, במחסומים השונים בעוטף העיר ובשכונות. המטרה – הגברת הביטחון האישי של התושבים, שנמצאת בשפל מאז המתקפה הרצחנית של החמאס.

לקראת התפילות היום, שישי, בהר הבית (ובכלל) – הפריסה המשטרתית תתוגבר בכוחות גלויים וסמויים בכל רחבי ירושלים, בדגש על העיר העתיקה והדרך המובילה אל הר הבית.

 

 

ל"כל העיר" נודע כל למעלה מ-2,500 שוטרים ולוחמי מג"ב יפעלו לאורך היום, בעיקר במשימות של ביטחון שוטף ושמירת הסדר בעיר. "היערכות מוגברת תהיה גם בעיר העתיקה ובסביבתה, בכפרי מזרח ירושלים, עוטף ירושלים ובצירים שבין מזרח למערב העיר, וכן במרכז העיר", מציינים במשטרה.

במקביל, במשטרה מדגישים כי תימשך הפעילות היזומה לניטור וטיפול בכל הסתה לטרור וגילויי שמחה והזדהות עם מחבלים וטרור. כידוע, כפי שפורסם לא אחת ב"כל העיר", מאז תחילת הלחימה נעצרו ונחקרו למעלה מ-100 תושבי מזרח ירושלים ופלסטינים שעובדים בעיר (הקרדיולוג מהדסה שמתגורר בחברון, לדוגמא) והמשטרה, ביחד עם הפרקליטות, מנהלת מאבק יום-יומי בהסתה ובהבעת גילויי תמיכה והזדהות עם חמאס.

"המסר שלנו ברור וחד משמעי", מסכמים במשטרה את ההיערכות לתפילות היום, "כל מי שיסכן שוטרים או אזרחים – מסכן את חייו".

 

תגיות:

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר