(צילום אילוסטרציה: pixabay.com)
(צילום אילוסטרציה: pixabay.com)

הגיחון: שורת הקלות לכוחות הביטחון ולמשפחות מארחות מפונים מקו העימות

תאגיד המים של ירושלים והסביבה הודיע על שורת הקלות בתעריפי המים לאנשי כוחות הביטחון, לתושבים שנפגעו מהמלחמה ולמשפחות אשר מארחות בבתיהן מפונים מהדום ומהצפון. כך תקבלו את ההטבה

פורסם בתאריך: 26.10.23 10:41

מלחמת 'חרבות ברזל' – תאגיד המיום של ירושלים, מבשרת ואבו גוש מציע שורת הקלות והטבות לתושבים אשר נמנים עם כוחות הביטחון, לאלו שנפגעו בגין המלחמה ולמשפחות אשר מארחות מפונים מיישובי קו העימות. בין השאר יינתנו הקלות בתעריפים ובמועדי התשלום.

במסגרת ההקלות, תאגיד הגיחון החליט כי אנשי כוחות הביטחון ואו כל לקוח של הגיחון המתגורר בערים ירושלים, מבשרת ואבו גוש אשר נפגע בגין המלחמה ובשל כך נבצר ממנו לשלם את חשבון המים במועדו בשל המצב (חשבון שנועד לפירעון מיום 7.10.2023 ועד ליום 7.11.2023), תינתן לו ארכה של 30 ימים לתשלום החשבון ללא שום עלות בגין הדחיה.

בנוסף, במסגרת המאמץ הלאומי משפחות רבות בערים ירושלים, מבשרת ציון ואבו גוש מארחות תושבים שפונו מביתם מדרום וצפון הארץ, הוחלט כי משפחות אלה יהיו זכאיות להטבה של עד שלושה חודשים בתעריפי המים בהתאם למספר התושבים אותם הם מארחים.

 

מחברת הגיחון נמסר כי "ההחלטה בעניין ההקלות התקבלה בתיאום עם רשות המים והן כחלק מהמאמץ הלאומי לסייע לתושבים בתקופה המורכבת בה אנו נמצאים, זאת במסגרת החוק לדחיית מועדים חרבות ברזל והוראת שעה כללי המים".

אז איך ניתן לממש את ההטבה ומהן האותיות הקטנות? רצוי ומומלץ לפנות למוקד הגיחון בטל' 2070*, ואו דרך אתר האינטרנט של הגיחון בכתובת: www.hagihon.co.il.

 

 

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר