הפעילות במ.פ שועפאט בשבוע החולף (צילום: דוברות המשטרה)
הפעילות במ.פ שועפאט בשבוע החולף (צילום: דוברות המשטרה)

גם הלילה – עימותים אלימיים במ.פ. שועפאט. צפו בתיעוד

בעקבות התלונות של תושבי פסגת זאב: גם הלילה, בין שני לשלישי, נערכה פעילות מבצעית במ.פ שועפאט, במהלכה הושלכו בקבוקי תבערה לעבר כוחות המשטרה ומג"ב. מטרת הפעילות - מעצר חשודים המתקרבים לגדר הביטחון ומשליכים אבנים ובקבוקי תבערה

פורסם בתאריך: 31.10.23 11:01

משטרת ירושלים ולוחמי מג"ב עוטף ירושלים פעלו גם הלילה, בין שני לשלישי, במחנה הפליטים שעופאט. בשבוע האחרון הוגברה הפעילות של כוחות הביטחון במ.פ שועפאט, זאת לאחר תלונות רבות שהגיעו מצד תושבים בפסגת זאב הסמוכה על השלכת חפצים, אבנים ובקבקועי תבערה מעבר לגדר הביטחון וכמו כן ניסיונות הצקה והתססה שמכוונים ישירות לתושבים.

במשטרה, כזכור, ציינו כי למרות שהפעילות החבלנית הכוללת השלכת בקבוקי תבערה ואבנים מכוונת לכוחות שפועלים במקום, יש להגביר את הפעילות ואת האכיפה כדי לתת מענה לחששות של התושבים.



ואכן, כמו שקרה במהלך השבוע האחרון כמעט בכל יום, נמשכה הפעילות כנגד אותם מפגעים ומפרי סדר, ואף זוהו פגיעות במספר חשודים שהשליכו אבנים ובקבוקי תבערה לעבר כוחות הביטחון.



"גם הלילה לוחמי מג"ב פעלו בנחישות לפיזור הפרת סדר אלימה שהתרחשה במ.פ שועפאט ושכללה השלכת בקבוקי תבערה לעבר הכוחות", נמסר מהמשטרה. "כתוצאה מכך פגעו אותם מפגעים ברכב של מקומי שחלף במקום. לא היו נפגעים לכוחותינו, ולרכב זה נגרם נזק, כפי שניתן לראות בתיעוד המצורף".

 

 

זאת ועוד, בפעילות של בלשי היחידה המרכזית (ימ"ר) ירושלים, נעצרו הלילה במ.פ שועפאט שני חשודים (13 ,15, תושבי מ.פ שועפאט) בחשד למעורבותם בהפרות סדר והתפרעויות אלימות שהתרחשו בתקופה האחרונה. הם נלקחו לחקירה בימ״ר ירושלים והיום הם יובאו לדיון בהארכת מעצרם בבית המשפט.

מהמשטרה נמסר: "הפרות הסדר המתרחשות באזור זה מאז תחילת המלחמה על ידי קומץ מפרי סדר אלימים, משבשות את שגרת החיים באותן שכונות, משבשות את שגרת יומו של הציבור וכפי שניתן לראות ולא בפעם הראשונה לאחרונה – פוגעות בראש ובראשונה בתושבי מ.פ שועפאט וברכושם. אנו חוזרים ומדגישים – כל מי שיסכן את כוחות הביטחון או אזרחים- מסכן את חייו. מחוז ירושלים במשטרה ממשיך לפעול לקיום מרקם חיים תקין ככל שניתן ברחבי העיר וגם במזרח ירושלים, לצד פעילות מבצעית מוגברת לשמירת הביטחון והסדר. כל ניסיון לפגוע בשוטרים או באזרחים, יטופל בנחישות ובכל הכלים שברשותנו. נמשיך לפעול לשמירה על שלום הציבור ובטחונו".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר