ענר שפירא ז"ל, תיעוד מתוך המיגונית - ענר ז"ל עומד בכניסה עם הגב (צילומים: אלבום פרטי, רץ ברשת)
ענר שפירא ז"ל, תיעוד מתוך המיגונית - ענר ז"ל עומד בכניסה עם הגב (צילומים: אלבום פרטי, רץ ברשת)

צפו בתיעוד המצמרר: סרטון הגבורה של ענר שפירא ז"ל מארנונה

בקור רוח מדהים ונחישות בלתי נתפסת, ענר ז"ל הגן על ישראלים רבים במיגונית בסמוך לקיבוץ רעים. עם סכין מאולתרת משברי בקבוק בירה הוא מנע את כניסת המחבלים למיגונית, וכשהם החלו זרקו רימונים, בידיים חשופות הוא השליך אותם אחד אחרי השני החוצה. ענר שפירא ז"ל - גיבור אמיתי

פורסם בתאריך: 14.11.23 20:56

רבות כבר דובר, וככל הנראה גם ידובר, על גבורתו של ענר שפירא ז"ל בשבת השחורה של ה-7/10. ענר, תושב ארנונה ואוהד הפועל ירושלים, בילה עם חבריו במסיבת הטבע 'נובה' בסמוך לקיבוץ רעים. כשהחלה המתקפה הרצחנית של מחבלי החמאס, הוא ועוד ישראלים רבים הסתתרו באחת המגיניות. ענר ז"ל עמד בכניסה, בידיו שברי בקבוק בירה ששימש לו ככלי נשק ומנע את כניסתם של המחבלים בני העוולה.

כשהבינו שאינם יכולים להכניע את הלוחם המיומן של סיירת הנח"ל, החלו המחבלים בירי חי לעבר המיגונית, וגם כשזה לא עזר להם – הם השליכו פנימה רימוני יד. ענר, בקור רוח מדהים ובנחישות בלתי נתפסת המשיך להילחם. הוא תפס בידיים חשופות את הרימונים וזרק אותם החוצה – מהמיגונית לעבר המחבלים.



בתיעוד חדש שפורסם היום מהשבת השחורה, נראים המחבלים משליכים את הרימונים בזה אחר זה – 8 רימונים בתוך כרבע שעה – כשבין לבין הם מבצעים ירי חי. ענר בתושיה אדירה עמד בגבורה רבה בקרב על חייו ועל חיי אחרים. הרימון ה-9 התפוצץ בידיו והוא נפל חלל. הניצולים מהמגינות סיפרו על קור הרוח שהפגין, על הגבורה יוצאת הדופן – שכעת נחשפת בתיעוד מצמרר. רימון ועוד רימון ועוד רימון ועוד ועוד ועוד.

והיו כבר כאלה שערכו חישובים גימטריים ומצאו את ההתאמה המדהימה הבאה – ענר = רימון יד. יהי זכרו ברוך.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר