מעצר החשודים (צילום: דוברות המשטרה)
מעצר (צילום: דוברות המשטרה)

המשטרה חושדת: האדם הזה ביצע עבירות מין בקטינים

24 שעות לאחר שפרסמה באופן חריג את שמו ותמונתו של חשוד בעבירות מין, משטרת ירושלים מפרסמת את שמו של חשוד נוסף, שנחשד בביצוע עבירות מין בקטין כבן 6. המטרה - איתור קורבנות נוספים

פורסם בתאריך: 22.11.23 11:46

עוד חשוד בעבריינות מין בקטינים נחשף: משטרת ירושלים מפרסמת היום, רביעי (22.11) את שמו ואת תמונתו של חשוד בביצוע עבירות מין בקטינים. (בתאריך 3.12 הוחלט בבית המשפט העליון על איסור פרסום שמו).

מדובר על א.ר, צעיר כבן 20 מירושלים, אשר נחשד בביצוע עבירת מין בקטין כבן 6. מטרת הפרסום: איתור קורבנות נוספים שלו, ועל כן מבקשת המשטרה – אם מישהו מבני משפחתכם נפגע ממנו – גשו לתחנת המשטרה הקרובה לבתיכם והגישו תלונה.

החקירה החלה בשבוע האחרון, בעקבות תלונת אימו של קטין כבן 6 על כך שנפגע מינית על ידו סמוך לביתם בירושלים. "על פי החשד", נמסר מהמשטרה, "הקורבן והחשוד נפגשו באקראי סמוך לביתו של הקורבן עת שהה שם יחד עם אחיו הקטן. לאחר שיחה קצרה, הוביל החשוד את הקורבן אל שירותי בית כנסת סמוך ושם ביצע בו עבירות מין שלאחריהם, עזב הקורבן את המקום ודיווח על שהתרחש לאמו".

 

 

במשטרה מוסיפים כי "מיד עם קבלת התלונה החלו פעולות מהירות להתחקות אחר החשוד במעשה תוך שבוצעו מגוון פעולות מקצועיות ונאספו ממצאים שסייעו בידי המשטרה לאתרו תוך ימים ספורים".

החשוד, יש לציין, נעצר בצהרי יום שני השבוע, הועבר לחקירה בתחנת המשטרה ומעצרו הוארך אתמול בשישה ימים, עד ל-26.11. בשל תובנות שעלו מהחקירה עד כה, מבקשת המשטרה לאתר קורבנות נוספים, ולאחר שניתן אישור בית המשפט, מפרסמת המשטרה את פרטיו ואת תמונתו. "כל מי שנפגע/ה ממעשיו של החשוד מתבקש לפנות לתחנת משטרה הקרובה למקום מגוריו ולדווח על כך", מדגישים במשטרה.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר