האלימות באצטדיון טדי, אמש (צילומים: חיים לוינסון, באדיבות המשטרה)
האלימות באצטדיון טדי, אמש (צילומים: חיים לוינסון, באדיבות המשטרה)

זו בדיחה? השוטר שתקף אוהד במשחק של הפועל ירושלים הורחק לשבועיים מהמגרשים

צוות ירושלים במחלקה לחקירות שוטרים חקר באזהרה את השוטר שתקף במהלך משחק באצטדיון טדי אוהד - העיתונאי חיים לוינסון בלי שום סיבה. הסיום החקירה הוחלט על הרחקות מפעילות במגרשים למשך שבועיים. ובפעילות אחרת הוא רשאי להשתתף? צפו באירוע האלים כפי שתועד על ידי לוינסון

פורסם בתאריך: 24.1.24 08:58

האלימות החריגה מצד שוטר/בלש במשחק של הפועל ירושלים באצטדיון טדי במוצ"ש האחרון לא מקבלת מענה מספק מצד גורמי אכיפת החוק – כך עולה מעונש השעייה מגוחך שספג אותו שוטר: הרחקה מפעילות במגרשי הכדורגל למשך שבועיים.

האירוע, כידוע, תועד היטב ממספר כיוונים, ובו נראה השוטר שהוא מכה אוהדים שהיו מעורבים בעימות אלים עם כוחות המשטרה ופקחי העירייה. בהמשך, כשנשאל על ידי "אוהד בלתי מעורב" – העיתונאי חיים לוינסון, שתיעד את האירוע ממכשיר הטלפון הנייד שלו – השוטר תקף את האוהד/עיתונאי, שמצידו נשמע צועק "הצילו" ו-"אני לא נושם, אני לא נושם". בהמשך אמר לוינסון בדברים כי משקפיו נשברו כתוצאה מהאלימות שהופנתה כלפיו.



לאחר האירוע ופרסום הסרטונים – במשטרה הצדיקו לכאורה את השוטרים והאשימו את האוהדים בהתלהטות היצרים ובאלימות ביציע ובמבואה באצטדיון טדי, למעט חריג אחד – החלק שבו הותקף "אוהד בלתי מעורב", לשון הודעת המשטרה ממוצ"ש, כשהם מוסיפים שהאירוע ייבדק וייחקר.

 

 

עכשיו מעניין להבין איך על אלימות של ממש מצד אותו שוטר כלפי "בלתי מעורב" כפי שהודתה המשטרה – הוא לא מקבל עונש השעייה מפעילות אלא רק הרחקה מפעילות במגרשי הכדורגל – משל זו עבודתו המרכזית (והיא לא).

כך או כך, בהודעה מטעם המחלקה לחקירות שוטרים נכתב: "הרינו לעדכן כי צוות ירושלים במחלקה לחקירות שוטרים חקר אתמול באזהרה שוטר בחשד לתקיפת אזרח באצטדיון טדי בירושלים במוצאי שבת האחרון. בסיום החקירה הורחק השוטר מפעילות במגרשי הכדורגל למשך שבועיים. החקירה נמשכת".

טוב, לוינסון, חשוב לומר – חזה כי תלונה שיגיש במח"ש לא תוביל לדבר. נראה כעת כי הוא לחלוטין צודק.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר