מגדל העיר (צילום: כבאות והצלה ארצי)
(צילום: כבאות והצלה ארצי)

מגדל העיר: ליקויי בטיחות אש התגלו במבנה

שימוע נערך לחברת האחזקה של מגדל העיר, שהצהירה כי תפעל בהתאם לדרישות רשות הכבאות

פורסם בתאריך: 14.8.17 17:47

רשות הכבאות של מחוז ירושלים ערכה בשבוע שעבר שימוע לחברת האחזקה של מגדל העיר ברחוב בן יהודה 34 (פינת קינג ג'ורג'), וזאת על רקע ליקויי בטיחות אש חמורים שהתגלו בבניין. השימוע הוא צעד הקודם להוצאת צו סגירה לפי חוק הכבאות.

הבניין כולל שטחי מסחר, משרדי ממשלה, משרדים ועסקים פרטיים,  מלון ודירות שכורות. בשימוע סוכם על אבני דרך לתיקון הליקויים. בין היתר נקבע כי בתוך חצי שנה יותקנו דלתות אש ומערכות מתזים (ספרינקלרים) בכל הבניין.

מפקד המחוז טפסר בכיר משה סויסה: "בניין זה הינו בניין רב קומות שנבנה לפי תקנים ישנים ועל כן ישנה חשיבות מרובה לקיום דרישות בטיחות אש. אי קיום דרישות הבטיחות מהווה חשש ממשי לחיי אדם ורכוש בבניין זה. אני סמוך ובטוח כי בעלי הנכסים בבניין והמחזיקים בהם מבינים את חשיבות התקנת אמצעי בטיחות אש במבנה זה". עוד הוסיף סויסה כי  "כל חריגה מאבני הדרך ואי עמידה בזמנים תאלץ את רשות הכבאות להוציא צו סגירה מידי למבנה זה".

 

 

מגדל העיר (צילום: כבאות והצלה ארצי)

(צילום: כבאות והצלה ארצי)

מחברת האחזקה, שירותי מגדל העיר בירושלים (1980) נמסר בתגובה: "הבניין קיים 37 שנה ויש תקנות חדשות למכבי אש. הם רוצים שאנחנו נתאים את עצמנו לתקנות החדשות ואנחנו ממלאים את כל בקשותיהם ויש לנו לוח זמנים מדויק והדבר מתבצע כמו שצריך וכבר החל להתבצע. התקן שהבניין נבנה בו היה שונה, בטח שהתקנים של אז לא מתאימים להיום אז אנחנו הולכים לבצע את זה לבקשתם ללא כל בעיה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר