חניה בכחול-לבן בירושלים ללא קרדיט צילום, רפי צילם
חניה בכחול-לבן בירושלים

עיריית ירושלים בהטבה מיוחדת: חניה חינם למפונים מהצפון ומהדרום עד סוף אפריל

הטבת חניה חינם שניתנה למפונים מיישובי קו העימות בדרום ובצפון הוארכה עד ה-30.4.2024. במסגרת ההטבה, תתאפשר למפונים חניה חינם בכחול לבן בסמיכות למקום המגורים הזמני שלהם בעיר

פורסם בתאריך: 19.3.24 09:05

עיריית ירושלים ממשיכה להקל ולהתחשב בתושבי הדרום והצפון אשר שוהים בירושלים לאחר שפונו מבתיהם בשל מלחמת 'חרבות ברזל', ומאריכה את הטבת החניה חינם למפונים עד לסוף אפריל.

כזכור, כפי שפורסם ב"כל העיר", עם תחילת המלחמה והגעת המפונים לירושלים, העירייה החליטה שלא לרשום דוחות חניה בסמיכות לבתי המלון שבהם התארחו המפונים, כולל במקרים של חניה פיראטית ומסוכנת על מדרכות. בהמשך, כדי להסדיר את הנושא ולמנוע פגיעות בנפש – העירייה החליטה לאפשר חניה חינם למפונים בכחול לבן ואף פרסמה זאת ברבים.

 

 

 

כעת, כאמור, בשל התמשכות הלחימה והעובדה כי רבים עדיין לא יכולים לחזור לבתיהם, הוחלט על הארכת תוקף ההטבה.

בעירייה מציינים כי "כחלק מהסיוע לתושבים שהגיעו ברכבם הפרטי, תאפשר העירייה חנייה חינם בכחול לבן בלבד, בסמיכות לבתי המלון בהם הם מתארחים. בנוסף, אורחים מהדרום והצפון המתארחים אצל משפחות ירושלמיות יוכלו גם הם להחנות בכחול לבן (חניה מוסדרת) ללא עלות".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. שרית

    מהמם אז למפונים יש חניה ולתושבים שמשלמים ארנונה אין חניה כשאני חוזרת עם הילדים מהגן אחה"צ כי השכונה מפוצצת הרכבים עכשיו אני מבינה גם למה שעה!!!!! לוקח לי למצוא חניה.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר