החסימה של מטה אונר"א בירושלים (צילום: צו 9)
החסימה של מטה אונר"א בירושלים (צילום: צו 9)

"תחזירו אותם הביתה" – המצור של בני משפחות חטופים על מטה אונר"א בירושלים

גם היום - מצור על מטה אונר"א בגבעת התחמושת: בני משפחה של חטופים ביחד עם פעילי 'צו 9' חסמו, שוב, את הכניסות למשרדים אונר"א. בין הכרזות שהונפו - "אונר"א - חינוך לטרור מאז 1967"

פורסם בתאריך: 27.3.24 14:00

עוד בוקר סוער מול מטה אונר"א בגבעת התחמושת: בני משפחות חטופים ביחד עם פעילי תנועת 'צו 9' חסמו היום, רביעי, את הכניסות למשרדי אונר"א סמוך לגבעת התחמושת. הפעילים מנעו מעובדי המקום להיכנס ואף החליפו את השלט בכניסה לשלט הכותב "אונר"א, חינוך לטרור מאז 1967".

נמרוד, בן דודו של אל"מ אסף חממי ז"ל שנפל במלחמה, אמר במהלך ההפגנה: "זה היה כתוב על הקיר והיה צריך לעצור את זה. יש לעזה גבול מבחינתי – מצרים. אין לנו צורך להיות שם, אין צורך להעביר משאיות, צריך לעשות שם חומה סינית ואסור שהגוף הזה – אונר"א יתקיים".

יצוין כי במהלך ההפגנה, הניפו הפעילים תמונות של אוריאל ברוך ז"ל, שמשפחתו קיבלה אמש (שלישי) הודעה כי הוא אינו בחיים. "חשבנו לעשות מיצג", אמרו הפעילים, "אבל עם הבשורה המרה על הירצחו של אוריאל, הגענו עם תמונות שלו וסיפרנו לכולם על האבידה, בדרישה לשחרור החטופים החיים, ולהביא את החטופים המתים לקבורה בישראל".

 

 

בחסימה השתתפה גם היום רחל ליבמן, סבתו של אליקים ליבמן שחטוף ברצועת עזה, שזעקה במקום בחסימה הקודמת שארגנו פעילי צו 9: "אתם יודעים איפה הוא ואיפה כולם, אתם יכולים להחזיר אותו עכשיו יחד עם כולם. למה אתם לא עושים את זה? למה אתם לא עוזרים להם לחזור למשפחות שלהם? כבר למעלה ממאה ושישים יום, אנחנו כל יום מחכים, כל יום מצפים, תחזירו אותם מהר עוד היום".

בתנועת 'צו 9' מסרו עוד: "באונר"א יודעים איפה החטופים ומסרבים לסייע בהשבתם. נחריף את פעולות המחאה במקום".

 

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר