נפגעות עבירות מין, אלימות צילומים kmiragaya/depsositphotos.com
(צילום אילוסטרציה: kmiragaya/depsositphotos.com)

בעליית גג במרכז ירושלים: ניצל את תמימותן של קטינות וביצע בהן עבירות מין

חוקרי תחנת לב הבירה במשטרת ירושלים השלימו את חקירתו של צעיר בבית"ר עילית שנעצר בחשד שביצע עבירות מין במספר קטינות במרכז העיר ירושלים, לאחר שניצל את תמימותן

פורסם בתאריך: 6.5.24 08:59

צעיר בן 19 נחשד בביצוע עבירות מין ומעשים מגונים במספר קטינות בעליית גג של מבנה במרכז ירושלים. חקירת המשטרה בעניין החלה כבר לפני מספר חודשים, בשל מספר תלונות שהתקבלו כנגד החשוד (תושב בית"ר עילית) – כשבשלב הראשון, בשל הרגישות, התנהלה חקירה סמויה.

לפני כשלושה שבועות, ב-16.4, הפכה החקירה לגלויה כשבלשי תחנת לב הבירה עצרו את החשוד, שפעל על פי אותו דפוס פעולה פלילי.

על פי החשד ומחקירת המקרים עולה כי החשוד ניצל תמימותן של קטינות בגילאי 16-14 לאחר שנפגש עמן. בהמשך למפגש עם כל אחת מקורבנותיו, תוך שבאמתלה כלשהי הוביל אותן אל עליית גג מבנה במרכז ירושלים, ביצע החשוד בקטינות עבירות מין בניגוד לרצונן.

 

 

 

לאחר מעצרו ובמסגרת החקירה הרגישה בגין עבירות של מעשה סדום בקטין, בעילת קטינה מתחת לגיל 16 שלא בהסכמתה החופשית ומעשה מגונה באדם, הוארך מעצרו של החשוד בבית המשפט לטובת מיצוי הפעולות הנדרשות בעניינו שכללו בין היתר, איסוף עדויות וראיות כנגד החשוד.

החקירה, כאמור, הושלמה בימים האחרונים וגובשה תשתית ראייתית כנגד החשוד. בסוף השבוע אף הוגשה הצהרת תובע מטעם הפרקליטות ומעצרו של החשוד הוארך פעם נוספת.

"משטרת ישראל תפעל במקצועיות וברגישות הנדרשת במסגרת חקירת חשדות לעבירות מין ופגיעה בקטינות ובקטינים בפרט, במטרה להגיע לחקר האמת, מעצרם של חשודים המעורבים בכך ומיצוי הדין עמם בהתאם לטובת שמירת ביטחונו ושלומו של הציבור", כך נמסר.

 

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר