גשר עוזי נרקיס (צילום: חגי אגמון-שניר, CC BY-SA 4.0, מתוך ויקיפדיה)
גשר עוזי נרקיס (צילום: חגי אגמון-שניר, CC BY-SA 4.0, מתוך ויקיפדיה)

בפעם השנייה בתוך שבוע – הסכנה שהתגלתה בגשר לפסגת זאב

שלושה ימים בלבד לאחר שפתחה את גשר עוזי נרקיס והודיעה כי התקלה תוקנה, שוב הודעה דרמטית של העירייה על סגירת שני נתיבי תנועה בשל "עייפות החומר". הנתיבים שייסגרו הם לכיוון צפון העיר. נתיב אחד יישאר פתוח - אבל האם אתם מוכנים לנסוע בו?  

פורסם בתאריך: 19.5.24 07:58

מה קורה בגשר עוזי נרקיס לכיוון פסגת זאב ועד כמה בטוח לנסוע בו? אמש (מוצ"ש), קצת לפני חצות, הודיעה עיריית ירושלים, שוב, כי בגשר עוזי נרקיס לכיוון צפון (פסגת זאב/נוה יעקב) ייסגרו שני נתיבי תנועה לאחר ש"התגלו מספר חיבורים נוספים עם סימני 'עייפות חומר' שיש לחזקם". בעירייה הוסיפו כי מדובר "בנתיבים לכיוון צפון העיר. שני נתיבים בגשר יסגרו לתנועה, כך שיישאר נתיב אחד פתוח".

כזכור, הודעה דרמטית דומה הוציאה עיריית ירושלים רק ביום רביעי האחרון (15.5) – כשגם אז התגלו חיבורים בגשר עם עייפות החומר ועל כן הוחלט לסגור בו שני נתיבים עד לתיקונם. ביום רביעי לקח לעירייה שעות ספורות כדי לטפל בבעיית "עייפות החומר", והגשר נפתח לתנועה עוד באותו הערב, אך הפעם נדמה שמדובר במשהו רציני יותר – בטח לאור הגילוי של סימנים נוספים בתוך ימים בודדים.

 

 

כך או כך, בעירייה מסרו כי "שיקום החיבורים יחל הלילה ויימשך באופן רציף בשבועות הקרובים עד לסיום הטיפול".

עוד נמסר מהעירייה: "הנתיבים הפתוחים לתנועה בגשר נבדקו ע"י מהנדסי גשרים ונמצאו בטוחים לחלוטין לשימוש. חידוש החיבורים תוכנן מראש במסגרת תוכנית כוללת של עיריית ירושלים לתחזוקת גשרים ומנהרות בעיר, לזמן הקרוב, והוקדם ליתר בטיחות".

למרות הדברים, נראה כי רבים יבחרו לא לעלות על גר עוזי נרקיס מטעמים מובנים, כך שהצפי הוא לעומסי תנועה כבדים לכיוון פסגת זאב ונוה יעקב (בוודאי שבשעות הצהריים העמוסות יותר), אך ישנה סבירות כי גם ביציאות מפסגת זאב יהיו פקקים בשל נהגים שיעדיפו שלא לעלות כלל על הגשר עד לסיום עבודות התחזוקה.

"אנו ממליצים להשתמש בדרכים חלופיות ומתנצלים על אי הנוחות", מסכמים בעירייה.

 

תגובות

אין תגובות

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר