חניון הרכבים, הר החוצבים (צילומים: יח"צ, אורן בן חקון)
חניון הרכבים, הר החוצבים (צילומים: יח"צ, אורן בן חקון)

פרסום ראשון: נסיעות שיתופיות החלו לפעול אל הר חוצבים

כ-30 מקומות חניה יישמרו בהר חוצבים ללא תשלום לנהגי 'Moovit Carpool' - בניסיון לצמצם את עומסי התנועה והחניה באזור. בקרוב במתחמי תעסוקה נוספים בירושלים?

פורסם בתאריך: 13.9.17 16:06

בשורה משמחת מאוד לעובדי אזור התעשייה בהר חוצבים. על רקע מצוקת החניה הקשה ועומסי התנועה הכבדים באזור, השבוע החל לפעול 'Moovit Carpool' – מיזם נסיעות שיתופיות, בשיתוף פעולה עם מינהלת הר חוצבים. מדי יום יישמרו 30 מקומות חניה לנהגי 'Moovit Carpool', אשר יצרפו נוסעים לרכבם בנסיעתם לאזור התעשייה הר חוצבים. בעתיד צפוי הפיילוט להתרחב ולהציע מספר רב יותר של מקומות חניה שמורים.

30 מקומות החניה יישמרו לנהגי 'Moovit Carpool' מדי בוקר בין השעות 07:00 ל-10:00, על בסיס מקום פנוי ובהרשמה מראש דרך אפליקציית 'Moovit'. ליד החניה המסומנת יעמוד שומר אשר יוודא כי נהג הרכב אכן מסיע עימו נוסע אחד לפחות.



פקקים בדרך להר חוצבים (צילום: אורן בן חקון)

פקקים בדרך להר חוצבים (צילום: אורן בן חקון)

 מהו שירות 'Moovit Carpool'? זהו שירות נסיעות שיתופיות שהשיקה אפליקציית 'Moovit' בתחילת השנה, ומאפשר למצוא בלחיצת כפתור נהג או נוסע אשר מתכוונים להגיע ליעד משותף, או ליעד שנמצא על מסלול הנסיעה המתוכנן של המשתמש. כך הנהג חוסך כסף, הנוסע חוסך זמן יקר בדרכים ושניהם תורמים להורדת מספר המכוניות מהכביש.

אם התמריצים שמציע הפיילוט, בדמות צמצום העומסים בכבישים, החניה השמורה והנסיעה המשותפת אינו מספיק, חשוב לדעת כי 'Moovit' מעניקה לכל נוסע חדש במסגרת שירות הקארפול 50 שקל במתנה (בהתאם לתנאי המבצע).

החניון לקאפול מוביט בהר החוצבים (צילום: יח"צ)

החניון לקאפול מוביט בהר החוצבים (צילום: יח"צ)

איתי גיל, סמנכ"ל 'Moovit Carpool' מציין כי "'Moovit Carpool' הוא המענה הטוב ביותר להורדת מספר כלי הרכב הפרטיים מהכביש, מבלי לשנות את התשתיות הקיימות. שיתוף הפעולה שלנו עם עמותת הר החוצבים נראה מבטיח, ואנו מאמינים שתמריץ נכון יסייע לנוסעים ולנהגים לעשות שינוי קטן בהרגלי הנסיעה וליהנות מהיתרונות הרבים של נסיעה משותפת".



איתי גיל, מנכ"ל מוביט ישראל (צילום: יח"צ)

איתי גיל, סמנכ"ל מוביט ישראל (צילום: יח"צ)

 ניסן ליבליין, מנהל מנהלת הר החוצבים, מברך על שיתוף הפעולה ומוסיף: "אנו פועלים ונמשיך לפעול מול הרשות המקומית וכלל הגופים למציאת פתרון למצוקת החניה ולבעיות התנועה באזור. שיתוף הפעולה עם 'Moovit' חשוב מאוד כחלק ממכלול הפתרונות שאנו מקדמים, ואם הפיילוט יצליח כפי שאנו מעריכים – נפעל להרחיבו".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר