השחתת תמונתה של שלומית מלכה על שלט חוצות בכניסה לעיר (צילום: יהודה שלזינגר)
השחתת תמונתה של שלומית מלכה על שלט חוצות בכניסה לעיר (צילום: יהודה שלזינגר)

שוב זה קורה: הושחתה תמונתה של המגישה שלומית מלכה משלט בכניסה לעיר

אחרי השחתת תמונותיהן של כוכבות ערוץ 12 החדש, עכשיו מגיע תורה של כוכבת ערוץ 13 שלומית מלכה. חברת המועצה עינב בר כהן: "לא ניתן לקיצונים, החשוכים וההזויים לפגוע בירושלים. נשים ימשיכו להיות בכל מקום במרחב הציבורי, להתקדם ולהוביל בירושלים"

פורסם בתאריך: 31.10.17 18:03

פניה המושחרות של העיר ירושלים – שוב התופעה המבישה של השחתת תמונות של נשים משלטי חוצות ברחבי העיר מרימה את ראשה. אחרי שבשבוע שעבר הושחתו תמונותיהן של כוכבות הטלוויזיה של ערוץ 12 משלט חוצות, שנתלה מעל כביש בגין, היום, שלישי, הושחת שלט חוצות נוסף – עליו התנוסס תמונתה של כוכבת ערוץ 13 שלומית מלכה. בשלט נראה כי המשחיתים בחרו להסתיר את פניה של מלכה בצבע שחור ודמות המנחה שלצידה, מיכאל אלוני, לא הושחתה.



השחתת תמונתה של שלומית מלכה על שלט חוצות בכניסה לעיר (צילום: יהודה שלזינגר)

הכניסה לעיר, הבוקר (צילום: יהודה שלזינגר)

חברת המועצה עינב בר כהן (התעוררות) פנתה בנושא למפקד משטרת המחוז ניצב יורם הלוי וביקשה שיפעל למציאת המשחיתים במהרה."היום נודע לי כי פניה של כוכבת טלוויזיה, שלומית מלכה, הושחתו על גבי שלט הנתלה בירושלים", מציינת בר כהן, "בעקבות זאת, פניתי באופן מיידי למפקד המחוז שיטפל באותם קיצונים המנסים פעם אחר פעם לפגוע בירושלים. הם לא יצליחו להחזיר אותנו לאחור ונילחם בכל הכוח בניסיונות הללו של אותם אנשים קטנים, חשוכים והזויים להדיר נשים מהמרחב הציבורי".

 

בר כהן מוסיפה ומדגישה: "לא ניתן לקיצונים, החשוכים וההזויים לפגוע בירושלים. נשים ימשיכו להיות בכל מקום במרחב הציבורי, להתקדם ולהוביל בירושלים. הם ימשיכו להתברג גבוה בתקשורת, בטלוויזיה, בפוליטיקה ובכל עמדות המפתח".

 


עינב בר כהן (צילום: שרון גבאי)

עינב בר כהן (צילום: שרון גבאי)

כזכור, ביום חמישי שעבר הושחתו תמונות של נשים משלט החוצות של ערוץ 12 החדש, שנתלה מעל כביש בגין – בין הדמויות – עלמה זק, רותם סלע, יונית לוי ושני כהן. ביום שישי לפנות בוקר יצאו פעילי תנועת "התעוררות בירושלים" החליפו את שלטי החוצות, שנשים הוסרו מהן בגולדה מאיר וברוזה פארקס – נשים פורצות דרך, כל אחת בתחומה. כמו כן, מיד כאשר נודע על המעשה, פנה סגן ראש העיר ויו"ר התעוררות בירושלים עופר ברקוביץ למפקד המחוז במשטרה ניצב יורם הלוי, בדרישה שיתפוס את פורעי החוק וימצא עימם את הדין. בעקבות המקרה יצאה תנועת ירושלמים בקמפיין פייסבוק לשינוי תמונת הפרופיל בצירוף ההאשטאג #ירושלמיות לא מצונזרות.

 אין זו הפעם הראשונה שבה מודרות דמויות של נשים מהמרחב הציבורי בעיר. חברות אופנה ואגד בחרו בעבר לא לפרסם דמויות של נשים על שלטי החוצות שלהן, מהחשש כי ישחיתו את השלטים. כך, הושחתו בעבר שלטים של תיאטרון החאן, תיאטרון ירושלים וגופים רבים אחרים. בבחירות המוניציפליות לשנת 2013 הושחתו על שלטי חוצות דמויות הנשים שהתמודדו למועצת העירייה, ביניהן, רחל עזריה, שכיום משמשת כחברת כנסת, וחברת המועצה מטעם התעוררות עינב בר כהן.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר