גשר המיתרים, ירושלים כללי. צילום: אורן בן-חקון
(צילום: אורן בן-חקון)

שיא כל הזמנים: יותר מ-50 אלף מתנדבים בעיר

מדובר בגידול של 25 אחוזים משנת 2011: מבין המתנדבים יותר מ-12 אלף הם נערות ונערים המתנדבים בפעילויות שונות למען הקהילה באופן קבוע

פורסם בתאריך: 12.11.17 09:52

רוח ההתנדבות בירושלים שוברת את כל השיאים: על פי הנתונים שבידי העירייה, פועלים השנה בעיר כ-50 אלף מתנדבים. הנתונים מצביעים על גידול של כ-25 אחוזים לאורך שש שנים. מבין 50 אלף המתנדבים בעיר, יותר מ-12 אלף הם נערות ונערים המתנדבים בפעילויות שונות למען הקהילה באופן קבוע.

 



 

מהעירייה נמסר כי מגמת העלייה במספר הארגונים והמתנדבים בירושלים ניכרת בכל תחומי החיים: בסיוע לקהילה ובתחומי הרווחה, בבריאות, בקליטת עלייה, באיכות הסביבה, בהצלה ובסיוע בשעת חירום ועוד. בארגוני ההתנדבות מדווחים גם על עלייה במספר המתנדבים ממזרח ירושלים הפועלים במד"א, בזק"א ובארגון "הצלה", בתחומים של מיצוי זכויות, בגיוס משאבים ועוד.

 

ראש העיר, ניר ברקת, העניק למתנדבים הירושלמים המצטיינים את אות ראש העיר על תרומתם לחברה, בטקס מיוחד שנערך בשבוע שעבר באולם מועצת העירייה שבכיכר ספרא. הטקס התקיים במעמד יו"ר מפעל אות ראש העיר לארגונים ומתנדבים, הרב מיכאל מלכיאור, יו"ר מועצת ארגוני המתנדבים, אברהם הופמן, ראש מנהל קהילה בעירייה, גיל ריבוש, מנהל המרכז הרפואי שערי צדק, פרופ' יונתן הלוי ומפקחת תחום ההתנדבות במשרד הרווחה, רוחמה נגר.

בין הזוכים השנה באות ראש העיר: עמותת 'בית הגלגלים', המפעילה מרכז טיפולי לילדים ונוער בעלי צרכים מיוחדים; שירות המתנדבים של המרכז הרפואי שערי צדק; פורום ההתנדבות של עובדי בנק ישראל; מרכז הסיוע לנפגעות אלימות מינית, עמותת צער בעלי חיים, ארגון אם לאם ועוד.

"העיר ירושלים נתברכה יותר מכל עיר אחרת בישראל ברוח הקהילתיות וההתנדבות", מסר ברקת, "האכפתיות ואהבת הזולת. זוהי הירושלמית המפורסמת. אני גאה באנשים הטובים מכל גווני הקשת ומכל המגזרים, התורמים יום יום לחברה. הענקת אות ראש העיר היא דרכנו הצנועה להכיר להם תודה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר