הפגנת תלמידי אורט רמות מחוץ לישיבת המועצה (צילום: התעוררות)
הפגנת תלמידי אורט רמות מחוץ לישיבת המועצה, בחודש ינואר (צילום: התעוררות)

וידאו – תלמידי אורט רמות מפגינים מחוץ לאולם מועצת העירייה

המאבק נגד העתקת אורט רמות לגבעת רם נמשך: עשרות תלמידים ותושבים, שלא הורשו להיכנס לישיבת המועצה, הפגינו ברחבת הכניסה של בניין עיריית ירושלים

פורסם בתאריך: 28.1.18 11:56

עשרות תלמידי אורט רמות ופעילים בשכונת רמות הגיעו ביום חמישי שעבר לישיבת מועצת העירייה, ולאחר שלא הורשו להיכנס לאולם, הם הפגינו נגד העתקת בית הספר לגבעת רם. ישיבת המועצה הועברה בשידור חי והוקרנה על מסך ענק בלובי של בניין עיריית ירושלים, זאת בעקבות החלטת ראש העיר ניר ברקת לסגור את הישיבה לתושבים. התלמידים הניפו שלטים וקראו בין השאר "רמות השכונה של כולנו", "שומרים על רמות ציונית", "ניר, ראש העיר, את רמות אתה מפקיר".

 

כזכור, כפי שפורסם ב"כל העיר", ועד ההורים של בית הספר אורט רמות, שפועל בשכונת רמות למעלה מ-30 שנה, נאבק נגד החלטת העירייה להעתיק את המוסד הלימודי לגבעת רם. במקומו של בית הספר מתוכנן לפעול מוסד לימוד חרדי. בעירייה טענו בין השאר כי "בית הספר אורט רמות יועבר למכללת אורט כדי לאפשר לתלמידים המעוניינים במגמת 'שוחרות' מכל רחבי העיר לימודים ברמה הגבוהה ביותר בבית ספר מתקדם".

אורט רמות (צילום: עידו צימרמן)

אורט רמות (צילום: עידו צימרמן)

התלמידים הפגינו יחד עם פעילי התעוררות. יש לציין כי חברי מועצת העיר מתנועת התעוררות, ביניהם המועמד לראשות העיר עופר ברקוביץ, עינב בר כהן ויואב בקשי-ייבין, השמיעו במהלך הישיבה, באמצעות הטלפונים הניידים, את קולם של המפגינים.

 

 

ברקוביץ אמר בין השאר: "ככה נראית מעורבות ציבורית! למרות שברקת מנע כניסה מתושבים, המונים הגיעו למועצת העיר. השמענו את הקריאות של תושבי רמות והסביבה; כדי לשמור על התיכון הממלכתי ברמות. נמשיך להילחם על כך. ירושלים תחת הנהגתי תהיה פתוחה ושקופה. אני אתן מקום לביקורת ולמחלוקות. נשמור על העוגנים של הציבור הממלכתי. נייצר חיים משותפים בלי לפגוע או לדחוק באף אוכלוסיה".

תגובות

2 תגובות
2 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    ניר ברקת הבטיח לפני חודשיים בפגישה עם תושבי השכונה כי אורט רמות לא יזוז מרמות שנים רבות ,אבל אצלו דיבורים לחוד ומעשים לחוד ,לתושבים הוא הבטיח שביה"ס נשאר לעוד שנים רבות ,בפועל מאחורי גבם של ההורים בשקט הוא פעל בדיוק ההיפך ,ניר ברקת שיקר לתושבי רמות במצח נחושה בושה

  2. ירושלמי

    ברקת אל תחפש אותי בבחירות הבאות
    ואם תרוץ לכנסת אצביע למפלגה היריבה שלך

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר