עופר ברקוביץ (צילום: אורן בן-חקון)
עופר ברקוביץ (צילום: אורן בן-חקון)

בדרך לכנסת? עופר ברקוביץ נפגש השבוע עם ח"כ לוי-אבקסיס וח"כ פולקמן

ל"כל העיר" נודע כי הפגישות נערכו ממש בימים האחרונים, אחת מהן כאמור עם אורלי לוי-אבקסיס שמאיישת בימים אלה את סיעתה החדשה, ועם ח"כ רועי פולקמן מסיעת "כולנו". ברקוביץ מוסר ל"כל העיר" הכחשה גורפת: "אין אפשרות שאני ארוץ לכנסת הבאה"

פורסם בתאריך: 26.12.18 22:03

יו"ר סיעת התעוררות עופר ברקוביץ, כך נודע ל"כל העיר", נפגש בימים האחרונים עם כמה חברי כנסת, וזאת על רקע הבחירות לכנסת ה-21 שצפויות להתקיים באפריל הקרוב. ל"כל העיר" נודע כי ברקוביץ נפגש עם ח"כ אורלי לוי-אבקסיס, שמאיישת בימים אלה את סיעתה החדשה "גשר".

ח"כ לוי-אבקסיס, כפי שפורסם ב"כל העיר", תמכה באופן פומבי בברקוביץ בבחירות האחרונות לראשות העיר, שבסופן כידוע הוא הפסיד למשה ליאון.


עופר ברקוביץ וחברת הכנסת אורלי לוי-אבקסיס

עופר ברקוביץ וחברת הכנסת אורלי לוי-אבקסיס


כמו כן, נפגש ברקוביץ בימים האחרונים גם עם ח"כ רועי פולקמן מסיעת כולנו.

ברקוביץ מאשר הערב, רביעי, בשיחה עם "כל העיר" כי הוא קיבל הצעות להתמודדות בבחירות הקרובות לכנסת. יחד עם זאת, הוא מדגיש כי הוא לא מתכוון לרוץ בבחירות לכנסת.


ח"כ רועי פולקמן (צילום: יח"צ)

ח"כ רועי פולקמן (צילום: יח"צ)


"אני מכחיש מכל וכל. אני לא רץ, לכנסת, אני לא עוסק בזה. אין אפשרות שאני ארוץ לכנסת הבאה", מדגיש ברקוביץ ל"כל העיר". כמו כן, מתייחס ברקוביץ לפגישות הנוספות שערך עם חברי כנסת, ביניהם ח"כ פולקמן מכולנו, ואומר: "זה שנפגשתי השבוע עם רועי פולקמן זה אומר שאני ארוץ בכולנו? זה שנפגשתי עם ח"כ מהליכוד, זה אומר שאני ארוץ בליכוד?". ברקוביץ טוען כי "מדובר בניסיון של מטה ליאון להסיט את האש מחוסר היכולת של ראש העיר לתת לנו אפשרות לייצר שותפות אמיתית".



ברקוביץ, כפי שפורסם, מנהל בשבוע האחרון משא ומתן מול ראש העיר משה ליאון על כניסה לקואליציה העירונית. במהלך יום שני התנהל משא ומתן בין הצדדים – מצידו של ליאון הגיע מנהל המו"מ דידי הרשקוביץ ומצידו של ברקוביץ הגיע מנהל מטה הבחירות של התעוררות – תומר דרור. במהלך המו"מ הוצע להתעוררות כי ברקוביץ ישמש סגן ראש עיר לקדנציה מלאה, ואילו עינב בר-כהן, מס' 2 בהתעוררות, תשמש סגנית ראש עיר למחצית קדנציה, במקום לקדנציה מלאה לפי ההצעה המקורית שהונחה על שולחנם בשבוע שעבר. התעוררות, לאחר התייעצויות שניהלו בסיעה, החליטה לדחות את ההצעה וללכת לאופוזיציה. ל"כל העיר" נודע היום, רביעי, התחדשו השיחות בין הצדדים, אולם שוב התפוצצו השיחות, וכרגע הצדדים בנתק.

תגיות:

תגובות

4 תגובות
  1. דושון

    מר ברקוביץ הנכבד אתה חייב להיות בקואליציה למען בוחריך. כבר עכשיו יש נצנים של העדפה מתקנת כביכול לקומץ חרדים בהר חומה. יש לוודא שהם לא מקבלים שירותים מסובסדים על חשבון הציבור הרחב. חובה שיהיה שיוויון בחלוקת המשאבים. ולא העמסת הסיבסוד על הנושאים בנטל. די נמאס. נודע לי . אמנם ברכילות שכנראה הבריכה שהובטחה לנו בשכונה לא תיבנה למרות שכבר החלו בבניית פרוייקט הקנטרי . אשמח לדעת אם יש שינויים כדי לדאוג שתושבי הדממה יתעוררו כפי שאתה ואנו מצביעך רוצים. בברכה תושב מודאג מהציבור הדתי לאומי. המשלם במיטב כספו לשירותים(כך צריך להיות)

  2. הסטוריה

    במהלך מלחמת ששת הימים צה"ל כבש את ירושלים,ב 2018 כבשו אותה כת החרדים.

  3. גדי

    כנראה שירושלים מאוד חשובה לו עד כדי כך שהוא לא יכול לשבת אפילו דקה במועצה

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר