הכניסה לבניין שבו התגוררו ונרצחו בני הזוג כדורי ברחוב מרדכי אלקחי (צילום: דוברות המשטרה)
הכניסה לבניין שבו התגוררו ונרצחו בני הזוג כדורי ברחוב מרדכי אלקחי (צילום: דוברות המשטרה)

הדרמה הגדולה במשטרת ירושלים: התפתחות משמעותית בחקירת הרצח של בני הזוג כדורי בארמון הנציב

דרמה גדולה בחקירת הרצח של בני הזוג יהודה ותמר כדורי ז"ל: היום, שלישי, נרשמה התפתחות משמעותית בחקירת הרצח הכפול בארמון הנציב. מסתמן: הרקע פלילי. אולם, על החקירה, כידוע, הוטל צו איסור פרסום

פורסם בתאריך: 15.1.19 11:48

הדרמה הגדולה בשעות האחרונות במשטרת ירושלים: היום, שלישי, נרשמה התפתחות משמעותית בחקירת רצח בני הזוג תמר ויהודה כדורי ז"ל ברחוב מרדכי אלקחי שבארמון הנציב. מסתמן שהרקע לרצח פלילי. על חקירת הרצח הכפול, כידוע, הוטל צו איסור פרסום ולא ניתן לפרסם את פרטי החקירה.

אולם ל"כל העיר" נודע כי פריצת דרך משמעותית בחקירת התיק הושגה בשעות האחרונות. "כל העיר" אימת את מידע זה עם גורמים המקורבים לחקירת התיק במשטרה. את הפרטים ניתן יהיה לפרסם רק לאחר שיוסר צו איסור הפרסום על החקירה, שכאמור היתה סבוכה ומורכבת אך במקביל גם אינטנסיבית.


תמי כדורי ז"ל (מתוך פייסבוק)

תמר כדורי ז"ל (מתוך פייסבוק)


כידוע, אתמול, שני, הובאו בני הזוג למנוחת עולמים בבית העלמין בגבעת שאול. מאות בני משפחה וחברים ליוו את השניים בדרכם האחרונה.

הובאו למנוחות בני הזוג הנרצחים תמי ויהודה כדורי: "הכאב מאוד גדול"




משטרת ירושלים ממשיכה לחקור את הרצח של בני הזוג תמי ויהודה כדורי ברחוב יהודה אלקחי בארמון הנציב. במקביל, כוחות המשטרה מפגינים נוכחות גדולה בשכונת ארמון הנציב. השוטרים ביצעו סריקות, תשאלו את השכנים ובדקו כיווני חקירה שונים.

על גופותיהם של בני הזוג נמצאו סימני אלימות קשים. כמו כן, העובדה שלא נמצאו סימני פריצה לביתם הובילה את המשטרה לפסול את האפשרות שמדובר ברצח ובהתאבדות.

לזירת האירוע הגיע גם אתמול בבוקר מפקד משטרת ירושלים ניצב יורם הלוי, שביקר בזירה לאחר גילוי הגופות. כמו כן, אל הזירה הגיע גם ראש העיר משה ליאון. השניים סיכמו על תגבור נוכחות של כוחות המשטרה בארמון הנציב.


זירת הרצח בארמון הנציב (צילום: אוליבייה פיטוסי)

זירת הרצח בארמון הנציב (צילום: אוליבייה פיטוסי)


אחד ממכריו של יהודה כדורי, בעל עסק שעבד בבניין המשרדים שבו פעל משרד רואה החשבון של כדורי, סיפר בשיחה עם "כל העיר": "הוא היה אדם מאוד נמרץ. היה מגיע כל יום למשרד בשעה מוקדמת ויוצא מאוחר. אני לא מעכל ולא מאמין שהוא נרצח. הלם של ממש. הכאב מאוד גדול. רק בשבוע שעבר תפסתי איתו שיחה בענייני עבודה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. הכיצד?

    "העובדה שלא נמצאו סימני פריצה לביתם הובילה את המשטרה לפסול את האפשרות שמדובר ברצח ובהתאבדות."

  2. ג'.פ

    כן, בדיוק ההיפך : "אין לפסול אפשרות לרצח והתאבדות"
    כנראה שרוצים להצניע לבינתיים את האמת המרה שהיא מכה קשה למשפחה…..ומכאן להמשך צו איסור הפירסום,לפחות עד סיום השבעה.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר