זירת הרצח בארמון הנציב (צילום: אוליבייה פיטוסי)
זירת הרצח בארמון הנציב (צילום: אוליבייה פיטוסי)

רצח בני הזוג כדורי בארמון הנציב | ברחוב אלקחי מתקשים לחזור לשגרה: "לא מבינים איך קורה דבר כזה, אנחנו עדיין בהלם"

דיירים ברחוב מרדכי אלקחי בארמון הנציב, שבו התגוררו ונרצחו יהודה ותמי כדורי ז"ל, מספרים על הפחד והזעזוע. מרדכי אסרף, צלם אירועים שצילם את המשפחה: "זה לא נתפס, מעשה מזעזע, אני מכיר את יהודה למעלה מ-20 שנה, היה איש צדיק שעזר להמון אנשים". צו איסור פרסום הוטל על פרטי החקירה

פורסם בתאריך: 16.1.19 17:30

ברחוב מרדכי אלקחי שבשכונת ארמון הנציב בירושלים מתקשים לחזור לשגרה. מאז מציאת גופותיהם של תמר ויהודה כדורי ז"ל ביום ראשון בצהריים בדירה, הדיירים מספרים כי הם התקשו לישון בלילה. "במיוחד ביום ראשון בלילה אחרי שמצאו אותם, לא נרדמתי, פחדנו, בקושי עצמנו עין", מתאר בשיחה עם "כל העיר" דייר שמתגורר ברחוב מרדכי אלקחי.



"אנחנו המומים. הם היו זוג נחמד וטוב. היינו רואים אותם בשכונה, הוא היה הולך לבית כנסת שליד הבית שלו", מוסיף ומספר הדייר. "אחרי שגילו אנחנו לא ישנו כל הלילה. פחדנו. המחשבה שאנחנו ישנו כאן והיינו בבית, ראינו טלוויזיה, אכלנו, ומישהו שם רצח אותם. כמה זמן הגופות שלהם היו בבית?".

דייר אחר ברחוב מרדכי אלקחי מוסיף ומתאר את התחושות בקרב התושבים: "אנחנו לא מבינים איך קורה דבר כזה, אנחנו עדיין בהלם. הוא היה הולך לבית כנסת, הייתי רואה אותו. הם היו זוג נחמד".

בשיחה עם "כל העיר" מספר צלם האירועים הירושלמי מרדכי אסרף, שפגש את יהודה כדורי ז"ל לפני חודשיים וצילם את המשפחה בחתונת בנם של בני הזוג לפני כארבע שנים: "מעשה מזעזע, בלתי נתפס, אני מכיר את יהודה למעלה מ-20 שנה. הוא היה איש צדיק שעזר להמון אנשים, היה בעל חזק, עניו שעזר המון לאנשים מסכנים, ותמך בהרבה אברכים. מדובר בבן אדם לא ראוותן, איש שומר מצוות, דתי. המעשה הזה מזעזע. הוא היה נותן מהאוכל שלו, בשביל שאנשים יאכלו",  מציין אסרף. "את תמר אשתו לא הכרתי לעומק, יהודה בעלה תמך בה לאורך כל השנים, אי אפשר לעכל את זה".

בני הזוג כדורי, בשנות ה-70 לחייהם, נמצאו ביום ראשון בצהריים בביתם ללא רוח חיים, כשסימני אלימות קשים על גופם. את כוחות ההצלה והמשטרה הזעיקו בני משפחה של בני הזוג, וזאת לאחר שלא שמעו מהם מיום חמישי שעבר. ניידות רבות של משטרה דהרו לכיוון הרחוב השקט שבארמון הנציב –חוקרי מז"פ והיחידה המרכזית (ימ"ר) שבמשטרת ירושלים בחנו היטב במהלך כל השבוע את זירת הרצח.

ביום שני בלילה הובאו בני הזוג למנוחת עולמים בבית העלמין בגבעת שאול. מאות בני משפחה וחברים ליוו את השניים בדרכם האחרונה.

יש לציין כי המשטרה הוציאה צו איסור פרסום על פרטי החקירה.

ביום שלישי בבוקר נרשמה התפתחות משמעותית בחקירת הרצח הכפול, שהינה סבוכה ומורכבת אך במקביל גם אינטנסיבית.

המשטרה בדקה את כל הכיוונים האפשריים, כולל פלילי ולאומני, יחד עם היתכנות לקשר אפשרי בין אירוע הרצח הכפול לבין אירוע הדקירה של הנערה בת ה-15, שהתרחש בשבוע שעבר באותו הרחוב. כמו כן, העובדה שלא נמצאו סימני פריצה לביתם הובילה את המשטרה לפסול את האפשרות שמדובר ברצח ובהתאבדות.

הדרמה הגדולה במשטרת ירושלים: התפתחות משמעותית בחקירת הרצח של בני הזוג כדורי בארמון הנציב

לזירת הרצח הגיע השבוע כמה פעמים גם מפקד מחוז ירושלים ניצב יורם הלוי. כמו כן, אל הזירה הגיע גם ראש העיר משה ליאון. השניים סיכמו על תגבור נוכחות של כוחות המשטרה בארמון הנציב.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר