הכניסה לבניין שבו התגוררו ונרצחו בני הזוג כדורי ברחוב מרדכי אלקחי (צילום: דוברות המשטרה)
הכניסה לבניין שבו התגוררו ונרצחו בני הזוג כדורי ברחוב מרדכי אלקחי (צילום: דוברות המשטרה)

רצח בני הזוג כדורי בארמון הנציב – שמועות מתפרסמות ברשת על זהות הרוצח לכאורה

רצח בני הזוג כדורי בארמון הנציב | אל מול השמועות ברשת - ותחת צו איסור הפרסום - ל"כל העיר" נודע כי חקירת משטרת ירושלים טרם הגיעה לממצאים סופיים

פורסם בתאריך: 22.1.19 14:15

רצח בני הזוג תמר ויהודה כדורי ז"ל בארמון הנציב: בימים האחרונים עלו ברשת שמועות על זהותו לכאורה של הרוצח. השמועות הגיעו גם לתושבי ארמון הנציב, שהגיבו על הדברים בחשש בעקבות חוסר הוודאות אודות התקדמות חקירת המשטרה, שכידוע מתנהלת תחת צו איסור פרסום.

ל"כל העיר" נודע כי החקירה טרם הגיעה לממצאים סופיים. תחת צו איסור הפרסום, במשטרת ירושלים מציינים כי החקירה עדיין נמשכת.

כך למשל כתבה ביום ראשון השבוע אחת מתושבי השכונה: "מאז הרצח של משפחת כדורי והילדה שנדקרה אני מפחדת להישאר לבד בבית, אני מפחדת גם לצאת מהבית".

פוסטים אחרים באותה הרוח, שגם הם מביעים לחץ ודאגה, פורסמו בימים האחרונים על ידי תושבים בארמון הנציב. לשמועות שפורסמו על זהות הרוצח לכאורה, הגיבו תושבים אחדים בקריאה נחרצת להפסיק לעסוק בכך. "יש צו איסור פירסום על הפרשה, ויש שקט סביב זה. יש גם ים של ספקולציות", כך כותבת תושבת אחרת. בהמשך היא מציינת: "בטוחה שהמשטרה פועלת על מנת לאתר את הרוצח, ואולי יש נחיצות בהסתרת המידע מהציבור. אולם אני מוצאת עצמי בחרדה ללכת ברחוב, ושומעת שהמון תושבי הארמון בחרדה עצומה. האם יתכן שזה פשוט יושתק? השקט סביב הסיפור רק מגביר חרדות. מקווה שהמקרה יפוענח בקרוב, שהציבור יזכה לשמוע מה קרה ובעיקר שהרוצח נתפס".



בני הזוג כדורי, בשנות ה-70 לחייהם, נמצאו ביום ראשון שעבר בצהריים בביתם ללא רוח חיים, כשסימני אלימות קשים על גופם. את כוחות ההצלה והמשטרה הזעיקו בני משפחה של בני הזוג, וזאת לאחר שלא שמעו מהם מיום חמישי לפני שבועיים. ניידות רבות של משטרה דהרו לכיוון הרחוב השקט שבארמון הנציב – חוקרי מז"פ והיחידה המרכזית (ימ"ר) שבמשטרת ירושלים בחנו היטב במהלך כל השבוע שעבר את זירת הרצח. ביום שני שעבר בלילה הובאו בני הזוג למנוחת עולמים בבית העלמין בגבעת שאול.


זירת הרצח בארמון הנציב (צילום: אוליבייה פיטוסי)

זירת הרצח בארמון הנציב (צילום: אוליבייה פיטוסי)


כזכור, על חקירת הרצח הכפול הוטל צו איסור פרסום. יחד עם זאת, ביום שלישי שעבר, כפי שפורסם ב"כל העיר", נרשמה התפתחות משמעותית בחקירת הרצח הכפול, שהינה סבוכה ומורכבת אך במקביל גם אינטנסיבית. המשטרה בודקת את כל הכיוונים האפשריים, פלילי ולאומני, יחד עם היתכנות לקשר אפשרי בין אירוע הרצח הכפול לבין אירוע הדקירה של הנערה בת ה-15, שהתרחש באותו שבוע באותו הרחוב.

תגובות

אין תגובות

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר