ח"כ עפר שלח בבית אליאנס (צילום: אווה גלר)
ח"כ עפר שלח בבית אליאנס (צילום: אווה גלר)

מיזם חדש לקראת הבחירות לכנסת: "הסלון הפוליטי"

לקראת הבחירות לכנסת: במסגרת המיזם חדש - ''הסלון הפוליטי'', שפתוח לקהל הרחב, מתארחים חברי כנסת ומתמודדים שונים, משמאל ומימין. אתמול, שלישי, התארח בבית אליאנס ח"כ עפר שלח

פורסם בתאריך: 23.1.19 13:11

לקראת הבחירות לכנסת ה-21 החלה השבוע קבוצה של אזרחים במיזם חדש – "הסלון הפוליטי", שבו מתארחים חברי כנסת ומתמודדים שונים, משמאל ומימין. האירועים פתוחים לקהל הרחב – שיכול לפגוש את המשתתפים. כך לדוגמא, אמש, ביום שלישי בערב, נערך בבית אליאנס שבנחלאות אירוע "סלון פוליטי" שבו התארח חבר הכנסת עפר שלח (יש עתיד). אירועים נוספים יתקיימו גם בחיפה, בבאר שבע ובתל אביב.

במסגרת "הסלון הפוליטי" כל מועמד מקבל 10 דקות על מנת להציג את עצמו, ולאחר מכן האירוע פתוח לדיון שכולל שאלות ותשובות מהמשתתפים. השאלות עוסקות בעיקר בנושאים חברתיים, כלכליים ומדיניים.



"הסלון הפוליטי הוא מיזם חברתי א-מפלגתי, שמטרתו לקדם ולעודד שיח פוליטי, הבנה פוליטית והשתתפות פוליטית בחברה הישראלית", כך נמסר ממארגני היוזמה. "באמצעות קיום סלונים פוליטיים בכל הארץ, המארחים נבחרי ציבור מכל הקשת הפוליטית בישראל, בכוונתנו לצמצם את האדישות הרווחת בקרב אזרחים ביחס לשיח הפוליטי, להנגיש ידע והבנה לגבי האג'נדה הציבורית של מועמדים ונבחרי ציבור, ולעודד אזרחים לממש את זכותם הדמוקרטית בבחירות הקרבות".

מארגני היוזמה מדגישים כי "אנחנו לא מקדמים אף מפלגה או מועמד מסוים ושואפים לייצר שיח מגוון ועשיר בדעות".

לדברי שיר מרום, מיוזמות האירועים, "'בסלון הפוליטי ישתתפו מועמדים ופעילים מכל הקשת הפוליטית אשר יוזמנו לדבר עם הציבור. המפגשים יהיו מפגשים פתוחים ואותנטיים. סלון הפוליטי אינו סדרת הרצאות, אלא מפגש אשר תכליתו העיקרית היא לאפשר לאנשים להשתתף ולקחת חלק בדיון".

המארגנים מוסיפים ואומרים: "אנחנו מבקשים למגר את את תרבות ההימנעות משיח פוליטי כי זה 'מלוכלך' או מסובך. לכל אזרח במדינת ישראל יש כוח פוליטי ויכולת להשפיע על מציאות חייו ולעצב את אופי המדינה באמצעות בחירות דמוקרטיות".


פרסום ראשון: בתי הספר בפסגת זאב ייפתחו בשנת הלימודים הבאה בשעה 7:00 בבוקר; המטרה – צמצום עומסי התנועה

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר