איחוד הצלה (צילום אילוסטרציה: דוברות איחוד הצלה)
איחוד הצלה (צילום אילוסטרציה: דוברות איחוד הצלה)

קרית היובל | מנוע של מזגן צנח מקומה שלישית על ראשו של ילד בן 11; פונה במצב בינוני-קשה להדסה

המזגן נפל ברחוב מאיר גרינוולד תוך כדי עבודות שיפוצים ופגע בראשו של ילד בן 11; מיקי כהן, מנהל איחוד הצלה מרחב ירושלים: "לאחר הטיפול הראשוני בזירת האירוע הוא פונה בניידת טיפול נמרץ להמשך קבלת טיפול רפואי בבית החולים כשמצבו מוגדר בינוני עד קשה"

פורסם בתאריך: 3.2.19 15:50

לפני כמה דקות מנוע של מזגן צנח מהקומה השלישית בבניין ברחוב מאיר גרינוולד בשכונת קרית היובל ונפל על ראשו של ילד בן 11. מתנדבי איחוד הצלה הוזעקו למקום והחלט להעניק טיפול ראשוני – הילד פונה במצב בינוני עד קשה לבית החולים הדסה עין כרם.

מאיחוד הצלה – מחוז ירושלים נמסר: "ילד כבן 11 נחבל בראשו ובפלג גופו העליון כתוצאה מפגיעת מנוע של מזגן שנפל עליו מגובה בכניסה לבניין מגורים ברחוב מאיר גרינוולד בירושלים".

מיקי כהן, מנהל איחוד הצלה מרחב ירושלים, אומר כי "מדובר במנוע מזגן שנפל על ראשו של הילד כתוצאה מעבודות שיפוצים בקומה השלישית של המבנה. לאחר הטיפול הראשוני בזירת האירוע הוא פונה בניידת טיפול נמרץ להמשך קבלת טיפול רפואי בבית החולים כשמצבו מוגדר בינוני עד קשה".

ממד"א ירושלים נמסר: "בשעה 14:35 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירושלים על ילד שנפגע, ככל הנראה מחפץ כבד שנפל בחצר בניין, ברחוב מאיר גרונולד בירושלים. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח הדסה עין כרם ילד כבן 11 במצב בינוני עם פציעה מדממת בפלג גופו העליון".



מוקדם יותר היום, התרחשה תאונת דרכים בין אוטובוס ציבורי לרכב פרטי – כתוצאה מהתאונה פונו 8 מנוסעי האוטובוס לקבלת טיפול רפואי כשהם במצב קל.

רחוב עזה | 8 פצועים קל בתאונה בין אוטובוס לרכב פרטי, עומסי תנועה כבדים באזור


הררי אשפה נערמים בשוק מחנה יהודה: הסיבה – מחאת אגף התברואה על רקע תקיפת 2 עובדים

תגובות

אין תגובות

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר