שוק מחנה יהודה, הבוקר (צילום: נינו פרץ)
שוק מחנה יהודה, הבוקר (צילום: נינו פרץ)

הררי אשפה נערמים בשוק מחנה יהודה: הסיבה – מחאת אגף התברואה על רקע תקיפת 2 עובדים

לטענת עובדי אגף התברואה, ביום חמישי האחרון הותקפו מנהל נפת השוק ועובד האגף על ידי אחד מסוחרי השוק. בתגובה, הוחלט שלא לפנות את האשפה ממתחמי השוק העיראקי והשוק הגרוזיני

פורסם בתאריך: 3.2.19 11:18

‏הררי אשפה נערמים מאז יום חמישי האחרון במתחם השוק הגרוזיני/עיראקי בשוק מחנה יהודה. הסיבה: שניים מעובדי אגף התבוראה בעיריית ירושלים הוכו על ידי אחד מבעלי הבסטות, והחליטו בתגובה להפסיק את פינוי האפשה מהמתחם עד להודעה חדשה.



עמי מזרחי, מנהל נפת השוק באגף התברואה, מספר בשיחה עם "כל העיר" כי "ביום חמישי בצהריים, במהלך סיור שגרתי שלי בשוק, פנה אלי אחד העובדים שלי ואמר לי שאחד העובדים בשוק הגרוזיני זרק לו זבל על הרצפה וקרא לעברו 'יא כאלב'. פניתי לבחור כדי לברר את העניין, אבל הוא אמר שהוא לא עשה כלום. הסברתי לאותו אדם שמדובר בעובד חדש וביקשתי שיהיה סובלני. המשכתי בסיור שלי, אבל כעבור כמה צעדים ראיתי שאותו בחור תוקף את העובד שלי. לאחר מכן הוא עזב את המקום והלך לבסטה של אבא שלו בשוק העיראקי. פניתי שוב אל הבחור ודרשתי לדעת מדוע הוא הכה את העובד, בתגובה הוא תפס לי את הכתף וסובב אותי, ואז הוא בעט לי בבטן. המזל שלי שהצליחו לתפוס אותו, אחרת הוא היה היה גומר אותי. אני עובד 22 שנה וזה לא קרה לי מעולם. בעקבות האירוע הזה החלטנו שלא לפנות את הזבל בשוק הגורזיני והעיראקי, שבהם הותקפנו, עד להודעה חדשה. לא ייתכן שיתקפו עובדי ציבור. אין הבדל בין עובדי קופת חולים לבין עובדי התברואה".

השוק העיראקי במחנה יהודה, הבוקר (צילום: נינו פרץ)

נינו פרץ, מהסוחרים הבולטים בשוק: "לא יעלה על הדעת שיותקף מפקח בכיר מהתברואה ובכלל שיותקפו עובדי תברואה. צריך לבדוק את הסיפור הזה טוב טוב. אבל גם לא יעלה על הדעת שכל הסוחרים יסבלו בגלל סוחר אחד. לא לפנות את האשפה מיום חמישי זה סכנה תברואתית ובריאותית. עובדי התברואה חייבים לפנות האשפה לאלתר".

מהמשטרה נמסר: "בעקבות תלונות שהתקבלו במשטרה אודות תקיפה הדדית בין 2 אנשים, פתחו חוקרי המשטרה בחקירה. נגבו עדויות ובוצעו פעולות חקירה, שבמהלכן אחד המעורבים נחקר במשטרה ושוחרר בתנאים. נציין כי מדי חודשיים מקיים מפקד תחנת לב הבירה מפגש מיוזמתו עם בעלי העסקים ונציגי הרשות המקומית על מנת לתת מענה ופתרונות במגוון נושאים. משטרת ישראל מטפלת במקצועיות ובייסודיות בכל תלונה ובדגש על אלו שעניינן תקיפה פיזית הגורמת חבלה, וזאת במטרה למנוע הישנותן ולהגיע לחקר האמת".


מצעד הגאווה ירושלים 2019: בסימן חירות מלאה מאלימות ומאפליה כלפי הקהילה הגאה


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר