שלט הפרסום בכניסה לעיר (צילום: שלומי הלר)
שלט הפרסום בכניסה לעיר (צילום: שלומי הלר)

הנהלת מלון פרימה בכניסה לעיר הסירה מודעת פרסום ענקית: "מתנצלים על השלט הפוגעני"

היום, רביעי, הוצבה מודעת פרסום ענקית על קיר מלון פרימה בכניסה לעיר - בעקבות פניות של הבית הפתוח בירושלים ושל חברי סיעת מרצ - הוסר השלט. מנכ"ל רשת פרימה: "אני מצר ומתנצל על השלט הפוגעני; אנו סולדים ומגנים אותו מכל וכל - השלט הוסר"

פורסם בתאריך: 13.2.19 13:12

מודעת פרסום ענקית שהוצבה על קיר מלון פרימה בכניסה לעיר הוסרה לפני זמן קצר, זאת בעקבות תלונות של הבית הפתוח בירושלים ושל חברי סיעת מרצ-ירושלים בעיריית ירושלים, על כך שמדובר בשלט פוגעני נגד הקהילה הגאה. בשלט, שעליו חתומה עמותת חזון, נכתבו המילים: "אבא ואמא = משפחה; האומץ להיות נורמלי".



מנכ"ל רשת מלונות פרימה מסר ל"כל העיר": "אני מצר ומתנצל על השלט הפוגעני אשר נתלה על קיר מלון פרימה פארק בירושלים. השלט שנתלה על ידי חברת פרסום חיצונית שאנו משכירים לה את שטח הפרסום. לאחר ששמנו לב לשילוט הפוגעני והגזעני אשר אנו סולדים ומגנים אותו מכל וכל – השלט הוסר. אנו נסיק מסקנות מאירוע מצער זה ונדאג שלהבא כל שילוט יעבור בדיקה לפני שייתלה על קיר המלון. אני מודה לכל מי שהסב את תשומת ליבנו לכך ושוב אנו מתנצלים מהפגיעה שהסב שלט זה".



ערן גלובוס, יו"ר הבית הפתוח בירושלים, מציין: "אין שום דבר אמיץ בשלט חוצות שיורק בפרצוף של עשרות אלפי להט"בים שמופלים בישראל בתחומי חיים שונים, גם בהקמת משפחה. אין לי ספק שהציבור בישראל דוחה את הקמפיין המכוער, המשסה והמפלג הזה, שבינו לבין יהדות אין דבר וחצי דבר".


הסרת השלט על קיר מלון פרימה


חברת מועצת העירייה לורה ורטון (מרצ), מגיבה לסערת השלט, ואומרת: "תודה לאגודה למען הלהט"ב ולנילי מדרר שהתלוננו והביאו להסרת השלט הפוגעני. יש משפחות עם הורה יחיד ממגוון סיבות תוך בחירה או שלא – גרושים וגרושות אלמנים ואלמנות. יש זוגות חד מינים ואנשים רווקים שבחרו לגדל ילדים לבד. משפחות אוהבות ומאושרות יש מכל הסוגים. חברה פתוחה ופלורליסטית היא חברה מגוונת, שמקבלת את השונה והאחר ומאמצת אותם. גטאות עזבנו מזמן, וטוב שכך".

"אין מקום לפקפק בעצם הלגיטימיות של הקהילה הגאה והמשפחות הגאות", הוסיף אייל לוריא פרדס, מס' 2 במרצ ירושלים. "נמשיך לדאוג שגם המשפחות הגאות ירגישו כי המרחב הציבורי בירושלים שייך להן ולא נאפשר להסית על גבן".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. ראובן

    ואם כבר מדברים על אותו שטח פרסום מדוע המודעה של ביבי הוסרה אחרי ימים ספורים?

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    למר"צ וללהט'-ב יש חופש לסתום פה למי שאינו חושב כמותם. תתביישו על הסרת השלט. שיחיו ההומואים כרצונם, זו זכותם אבל זכותם של אחרים לא פחות, לומר שאבא ואמא זו המשפחה הנורמלית מאז ימי היות האדם.

  3. ז.''גלאון...''

    בושה למנכ"ל פרימה ולרשת פרימה כולה שנכנעו למיעוט הבולשביקי שאינו מוכן לשמוע דעות אחרות משלו.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר