זירת הרצח בארמון הנציב (צילום: אוליבייה פיטוסי)
זירת הרצח בארמון הנציב (צילום: אוליבייה פיטוסי)

רצח בני הזוג כדורי בארמון הנציב: למשטרה אין חשודים – האם החקירה במבוי סתום?

ל"כל העיר" נודע כי בחקירת הרצח של בני הזוג כדורי אין בשלב זה חשוד או חשודים; כמו כן, טרם נקבע האם מדובר ברצח על רקע פלילי או לאומני

פורסם בתאריך: 12.2.19 14:45

הרוצח (או הרוצחים) של בני הזוג תמר ויהודה כדורי עדיין מסתובב חופשי. האם חקירת הרצח נמצאת במבוי סתום? ל"כל העיר" נודע כי בחקירת הרצח של בני הזוג כדורי, שמנהלת היחידה המרכזית (ימ"ר), אין בשלב זה חשוד או חשודים בביצוע מעשה הרצח. כמו כן, טרם נקבע האם מדובר ברצח על רקע פלילי או לאומני.



כפי שהותר לפרסום בשבוע שעבר על ידי משטרת ירושלים, לאחר הרצח, לפני כחודש, עצרו חוקרי הימ"ר חשוד ברצח בני הזוג כדורי ז"ל בארמון הנציב. החשוד, כך הותר לפרסום, נעצר ב-14.1.19, יממה לאחר גילוי גופותיהם של תמר ויהודה כדורי בדירתם ברחוב מרדכי אלקחי. מאז המעצר הוארך מעצרו של החשוד מספר פעמים, אך בדיון שהתקיים ביום חמישי שעבר החליט בית המשפט כי בשלב זה מוצתה החקירה בעניינו של החשוד.


זירת הרצח בארמון הנציב (צילום: אוליבייה פיטוסי)

זירת הרצח בארמון הנציב (צילום: אוליבייה פיטוסי)


לדבר שחרורו של החשוד הגיב עו"ד איתמר בן גביר, שמייצג את בני משפחת כדורי: "לצערנו, עושה רושם שנהגו בחשוד בכפפות של משי ולא הקשו עליו", כך אמר עו"ד בן גביר, "התחושה של המשפחה היא שלא מיצו את ההליך מול החשוד. כך או כך, המשפחה מתפללת שהאמת תצא לאור, ושהמשטרה תמשיך לחקור ולברר את הרצח המזוויע של ההורים, תמר ויהודה כדורי".

בני הזוג כדורי, בשנות ה-70 לחייהם, נמצאו ב-13.1 בביתם ללא רוח חיים, כשסימני אלימות קשים על גופם. את כוחות ההצלה והמשטרה הזעיקו בני משפחה של בני הזוג, וזאת לאחר שלא שמעו מהם מיום חמישי שלפני כן. המשטרה, כאמור, עדיין בודקת את כל הכיוונים האפשריים – פלילי ולאומני, יחד עם היתכנות לקשר אפשרי בין אירוע הרצח הכפול לבין אירוע הדקירה של הנערה בת ה-15, שהתרחש גם הוא ברחוב אלקחי ימים ספורים לפני הרצח.

היום, שלישי, הודיעה משטרת ירושלים על הארכת צו איסור הפרסום על פרטי החקירה בחודש נוסף – עד ל-13.3.19. צו איסור הפרסום הראשוני על פרטי החקירה הוצא על ידי בית משפט השלום בעיר מיד לאחר הרצח ותוקפו עמד לפוג מחר, רביעי, 13.2.19.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר