הכניסה לבניין שבו התגוררו ונרצחו בני הזוג כדורי ברחוב מרדכי אלקחי (צילום: דוברות המשטרה)
הכניסה לבניין שבו התגוררו ונרצחו בני הזוג כדורי ברחוב מרדכי אלקחי (צילום: דוברות המשטרה)

רצח בני הזוג כדורי בארמון הנציב: הותר לפרסום כי נעצר ושוחרר חשוד

פורסם בתאריך: 7.2.19 16:14

בית משפט השלום בירושלים התיר היום לפרסום כי נעצר חשוד ברצח בני הזוג כדורי ז"ל בארמון הנציב לפני כשלושה שבועות. החשוד, כך הותר לפרסום, נעצר ב-14.1.19, יממה לאחר גילוי גופותיהם של תמר ויהודה כדורי בדירתם ברחוב מרדכי אלקחי.

מאז המעצר הוארך מעצרו של החשוד מספר פעמים, אך בדיון שהתקיים הבוקר החליט בית המשפט כי בשלב זה מוצתה החקירה בעניינו של החשוד.



עו"ד איתמר בן גביר, שמייצג את בני משפחת כדורי: "לצערנו, עושה רושם שנהגו בחשוד בכפפות של משי ולא הקשו עליו. התחושה של המשפחה היא שלא מיצו את ההליך מול החשוד. כך או כך, המשפחה מתפללת שהאמת תצא לאור, ושהמשטרה תמשיך לחקור ולברר את הרצח המזוויע של ההורים, תמר ויהודה כדורי".

בני הזוג כדורי, בשנות ה-70 לחייהם, נמצאו ב-13.1 בביתם ללא רוח חיים, כשסימני אלימות קשים על גופם. את כוחות ההצלה והמשטרה הזעיקו בני משפחה של בני הזוג, וזאת לאחר שלא שמעו מהם מיום חמישי שלפני כן. כזכור, על חקירת הרצח הכפול הוטל צו איסור פרסום. יחד עם זאת, לפני כשבועיים, כפי שפורסם ב"כל העיר", נרשמה התפתחות משמעותית בחקירת הרצח הכפול, שהינה סבוכה ומורכבת אך במקביל גם אינטנסיבית. המשטרה בודקת את כל הכיוונים האפשריים, פלילי ולאומני, יחד עם היתכנות לקשר אפשרי בין אירוע הרצח הכפול לבין אירוע הדקירה של הנערה בת ה-15, שהתרחש גם הוא ברחוב אלקחי ימים ספורים לפני הרצח.

בתוך כך, על רקע הפגיעה הקשה בתחושת הביטחון האישי של תושבי ארמון הנציב מאז רצח בני הזוג כדורי, החליטה עיריית ירושלים על התקנת מצלמות אבטחה נוספות בשכונה, בדגש על רחוב אלקחי. כפי שפורסם לראשונה ב"כל העיר", מהעירייה נמסר כי "אגף הביטחון בעיריית ירושלים פועל באופן קבוע ובשיתוף מלא עם משטרת ישראל והמינהל הקהילתי להגברת הביטחון וחיזוק תחושת הביטחון האישי. לאחר האירועים ברחוב מרדכי אלקחי, קיים האגף מספר סיורים ומפגשים בראשות ראש העיר משה ליאון וסגנו עו"ד אלישע פלג, מחזיק תיק הביטחון, עם משטרת ישראל, המינהל הקהילתי ונציגי התושבים. במפגשים הללו סוכם כי תתוגבר האבטחה במוסדות החינוך ומבני ציבור בארמון הנציב, תופעל ניידת ביטחון משולבת (עירייה ומשטרה) רק בתחום השכונה. עוד סוכם כי יוארכו שעות הפעילות של גורמי השיטור העירוני ואבטחת התחבורה הציבורית. כמו כן הוחלט על הצבת מצלמות ביטחון והגברת התאורה במספר מוקדים בארמון הנציב".

החשוד נעצר ב-14.1.2019, יממה לאחר גילוי גופותיהם של תמר ויהודה כדורי ברחוב אלקחי בארמון הנציב. הוא שוחרר היום לביתו. על שאר פרטי החקירה מוטל עדיין צו איסור פרסום

תגיות:

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר