תמר כדורי ז"ל, יהודה כדורי ז"ל (צילומים: מתוך פייסבוק, באדיבות כיכר השבת)
תמר כדורי ז"ל, יהודה כדורי ז"ל (צילומים: מתוך פייסבוק, באדיבות כיכר השבת)

השכנים של קרובי המשפחה החשודים ברצח בני הזוג כדורי ל"כל העיר": "אנחנו בהלם, זה הזוי ומטורף"

פרשת הרצח של תמר ויהודה כדורי ז"ל מארמון הנציב: בצל צו איסור הפרסום, שעדיין מוטל על פרטי החשודים שנעצרו, מספרים שכניהם ל"כל העיר": "מדובר בזוג שמנהל חיי משפחה תקינים לגמרי; זה לא נתפס"

פורסם בתאריך: 25.2.19 14:01

חקירת הרצח של בני הזוג תמר ויהודה כדורי ז"ל בארמון הנציב חוצה שכונות בעיר. בהמשך למעצרם של קרובי המשפחה, שנעצרו בשבוע שעבר בחשד לרצח ועם שחרורה של החשודה אתמול, ראשון, מספרים שכניהם של קרובי המשפחה ל"כל העיר" על התחושות כשגילו כי שכניהם בבניין הם אלו שנעצרו. "אנחנו בהלם, זה הזוי ומטורף, אין סיכוי שבעול שהם ביצעו את זה", מספרים השכנים, "לחשוב שיש מצב שהשכנים מהבלוק הזה חשודים ברצח – זה לא נתפס".



בצל צו איסור הפרסום שהוציאה המשטרה, בנוגע לזהותם של קרובי המשפחה במעורבות על פי החשד ברצח של בני הזוג, מספרים השכנים כי "מדובר באנשים נורמטיביים לחלוטין, כאלה שנתקלנו בהם ביום-יום, זה זוג שמנהל חיי משפחה תקינים לגמרי, מעורבים בחיי הקהילה בשכונה. אנחנו לא מאמינים, אין סיכוי שבעולם שהם ביצעו את זה".



שכנה אחרת מתארת כי "ברגע ששמעתי שהם נעצרו, אחרי השוק הראשוני התחלתי לדבר עם עוד שכנים עליהם. זה לא נתפס, אנחנו עומדים ומחזקים אותם ומקווים שהם ישתחררו בהקדם, ללא כל חשד, ושימצאו כבר את הרוצח האמיתי".


זירת הרצח בארמון הנציב (צילום: אוליבייה פיטוסי)

זירת הרצח בארמון הנציב (צילום: אוליבייה פיטוסי)


דייר ברחוב שבו מתגוררים קרובי המשפחה מוסיף ואומר: "זה טוב שהמשטרה נחושה למצוא את הרוצח או הרוצחים בכל מחיר, ועדיין אני לא יכול להבין איך הזוג הזה קשור לרצח, זה בכלל משהו שקרה בצידו השני של העיר".

בני הזוג כדורי, בשנות ה-70 לחייהם, נמצאו ב-13.1 בביתם ללא רוח חיים, כשסימני אלימות קשים על גופם. את כוחות ההצלה והמשטרה הזעיקו בני משפחה של בני הזוג, וזאת לאחר שלא שמעו מהם כמה ימים. כפי שהותר לפרסום על ידי המשטרה לפני כשבועיים, יממה לאחר גילוי גופותיהם של בני הזוג כדורי בביתם, ב-14.1, עצרו חוקרי הימ"ר חשוד ברצח. מעצרו של החשוד הוארך מספר פעמיים, אך לפני כשבועיים החליט בית המשפט כי בשלב זה מוצתה החקירה בעניינו של החשוד.

אחרי שבועות ארוכים של חוסר ודאות, בשבוע שעבר התגבשה במשטרת ירושלים ההערכה כי הרקע לרצח של בני הזוג תמר ויהודה כדורי ז"ל בארמון הנציב לפני למעלה מחודש הינו פלילי. העדות לכך היא מעצרם של שני בני משפחה בחשד לביצוע הרצח. מעצרו של החשוד המרכזי הוארך עד יום שלישי, 26.2, ומעצרה של אשתו, שחשודה בקשירת קשר ובשיבוש מהלכי חקירה, עד יום ראשון (24.2). אתמול החליט בית המשפט לשחרר את האישה החשודה למעצר בית.

עורך הדין שי לוי, פרקליטם של בני המשפחה העצורים, טען בשבוע שעבר כי "גורמים עוול גדול למשפחה האבלה, לתחושתי מדובר במעצר שווא הזוי ומיותר. הלקוחות שלי מכחישים מכל וכל את החשד הנוראי שמיוחס להם. הארכת המעצר נועדה להפעיל לחץ בלבד. בתיק הזה כבר נעצר אדם, אשר ישב במעצר משך מספר שבועות. טענו במשטרה כי הוא הרוצח. כששוחרר בבית המשפט השלום, המשטרה ערערה על ההחלטה לשחררו, אבל גם בית המשפט המחוזי הורה על שחרורו. אינני מתרגש מהצהרות המשטרה. ההגנה נאבקת בעוול בלתי נסלח כלפי החשודים".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אווה

    זו עבודה רצינית בודקים את כל כיווני החקירה כל האפשרויות,גם בבן יוסף רצחו שכנים את השכן
    וגם ברציחות אחרות היו אלה בני משפחה

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר