תמר כדורי ז"ל, יהודה כדורי ז"ל (צילומים: מתוך פייסבוק, באדיבות כיכר השבת)
תמר כדורי ז"ל, יהודה כדורי ז"ל (צילומים: מתוך פייסבוק, באדיבות כיכר השבת)

פרקליטם של בני המשפחה העצורים בפרשת רצח בני הזוג כדורי: "גורמים עוול למשפחה האבלה"

יממה אחרי מעצרם של בני המשפחה בחשד שרצחו את יהודה ותמר כדורי בביתם שבארמון הנציב, עו"ד שי לוי שמייצג את החשודים מוסיף בשיחה עם "כל העיר": "לתחושתי מדובר במעצר שווא הזוי ומיותר"

פורסם בתאריך: 20.2.19 14:44

אחרי שבועות ארוכים של חוסר ודאות, בשבוע האחרון התגבשה במשטרת ירושלים ההערכה כי הרקע לרצח של בני הזוג תמר ויהודה כדורי ז"ל בארמון הנציב לפני למעלה מחודש הינו פלילי. העדות לכך היא מעצרם של שני בני משפחה בחשד לביצוע הרצח. מעצרו של החשוד המרכזי הוארך עד יום שלישי הבא, 26.2, ומעצרה של אשתו, שחשודה בקשירת קשר ובשיבוש מהלכי חקירה, עד יום ראשון (24.2).

מנגד, עורך הדין שי לוי, פרקליטם של בני המשפחה העצורים, טוען היום (רביעי, 20.2) בשיחה עם "כל העיר" כי "גורמים עוול גדול למשפחה האבלה, לתחושתי מדובר במעצר שווא הזוי ומיותר. הלקוחות שלי מכחישים מכל וכל את החשד הנוראי שמיוחס להם".

עו"ד לוי מוסיף ומדגיש כי "הארכת המעצר נועדה להפעיל לחץ בלבד. בתיק הזה כבר נעצר אדם, אשר ישב במעצר משך מספר שבועות. טענו במשטרה כי הוא הרוצח. כששוחרר בבית המשפט השלום, המשטרה ערערה על ההחלטה לשחררו, אבל גם בית המשפט המחוזי הורה על שחרורו. אינני מתרגש מהצהרות המשטרה. ההגנה נאבקת בעוול בלתי נסלח כלפי החשודים".

כזכור, בעקבות פעולות חקירה דרמטיות שבוצעו על ידי המשטרה, שכרה משפחת כדורי את שירותיו של עו"ד איתמר בן גביר. במסיבת עיתונאים שקיים בן גביר לפני שלושה שבועות הוא תקף את המשטרה וטען כי "המשפחה מרגישה שהמשטרה נרדמה בשמירה. הילדים שיתפו פעולה עם המשטרה באופן מלא. מדובר במקרה לאומני, למה השב"כ לא נכנס לתמונה? פקד אותם אסון פרטי ולאומי, בני המשפחה עוברים התמודדות לא פשוטה מול המשטרה, הם מצפים לחקר האמת".



יש לציין כי ביחידה המרכזית (ימ"ר) במשטרת ירושלים חוקרים עדיין מהו המניע לרצח. פרטי החשודים, חשוב להדגיש, מצויים עדיין תחת צו איסור פרסום, כשגם פרטים על החקירה עצמה אסורים בפרסום. יחד עם זאת, לצד מעצר שני בני המשפחה, בלשי הימ"ר חקרו באזהרה קרובי משפחה נוספים, שגם זהותם נמצאת תחת צו איסור פרסום.

ההתפתחות הדרמטית הזו בחקירת הרצח, הותירה בהלם את שכניהם של תמר ויהודה כדורי ז"ל. בשיחה עם "כל העיר" היום (רביעי) אומר אחד השכנים: "זה ממש, אבל ממש, מוזר. תמר ויהודה ז"ל לא היו האנשים שיגרמו למישהו לכעוס עליהם עד כדי כך שירצחו אותם. הם היו אנשים טובים וכל מי שהכיר אותם יודע את זה. קשה להאמין שזה קשור למשפחה. אם זה יתברר כנכון, כולם פה ייכנסו להלם. זה אירוע שייחקק לנו בזיכרון".

בני הזוג כדורי, בשנות ה-70 לחייהם, נמצאו ב-13.1 בביתם ללא רוח חיים, כשסימני אלימות קשים על גופם. את כוחות ההצלה והמשטרה הזעיקו בני משפחה של בני הזוג, וזאת לאחר שלא שמעו מהם כמה ימים. כפי שהותר לפרסום על ידי המשטרה לפני כעשרה ימים, יממה לאחר גילוי גופותיהם של בני הזוג כדורי בביתם, ב-14.1, עצרו חוקרי הימ"ר חשוד ברצח. מעצרו של החשוד הוארך מספר פעמיים, אך לפני כשבועיים החליט בית המשפט כי בשלב זה מוצתה החקירה בעניינו של החשוד.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. אווה

    צריך לבדוק כל כיווני חקירה לאחר,שהמיפלצת מקרית יובל רצח את ילדתו ועשה עצמו מיתאבל ובוכה בטלויזיה

  2. אווה

    כתבי כל העיר עושים סלקציה גזענית חוסמים תגובות לגיטימיות ביותר,צבועים פחדנים עובדים למען המימסד

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר