זירת הרצח בארמון הנציב (צילום: אוליבייה פיטוסי)
זירת הרצח בארמון הנציב (צילום: אוליבייה פיטוסי)

חקירת רצח הזוג כדורי בארמון הנציב | עו"ד איתמר בן גביר, שמייצג את המשפחה, תוקף: "המשטרה נרדמה בשמירה"

בצל צו איסור הפרסום על חקירת הרצח הכפול בארמון הנציב - עו"ד איתמר בן גביר, שמייצג את משפחת כדורי, ערך הערב, רביעי, מסיבת עיתונאים, שבה הוא תקף את התנהלות המשטרה

פורסם בתאריך: 30.1.19 16:12

חקירת רצח בני הזוג תמר ויהודה כדורי ז"ל מסתעפת: על רקע פעולות חקירה דרמטיות שבוצעו בימים האחרונים שכרה משפחת כדורי את שירותיו של עו"ד איתמר בן גביר. בצל צו איסור הפרסום שמוטל על החקירה – ערך הערב עו"ד בן גביר מסיבת עיתונאים במשרדו שבמרכז העיר. בן גביר תוקף את המשטרה, בין השאר לאחר שנקטה בפעולות חקירה מסוימות, ולאחר שלא פורסמו פרטים נוספים מהחקירה.



"המשפחה מרגישה שהמשטרה נרדמה בשמירה", אמר עו"ד בן גביר, "הילדים שיתפו פעולה עם המשטרה באופן מלא. מדובר במקרה לאומני, למה השב"כ לא נכנס לתמונה?. פקד אותם אסון פרטי ולאומי, בני המשפחה עוברים התמודדות לא פשוטה מול המשטרה, הם מצפים לחקר האמת".

מוקדם יותר, לקראת מסיבת העיתונאים של עו"ד בן גביר, הוציא דובר משטרת ירושלים תזכורת לכתבים, שבה נכתב: "להזכירכם – בית משפט השלום בירושלים הטיל צו איסור פירסום בנוגע לתיק, בעניין חקירת חשד לרצח בשכונת ארמון הנציב המתנהלת ביחידה המרכזית בירושלים. לפי האמור בצו חל איסור פרסום על: כל פרט מפרטי החקירה; כל פרט העלול לזהות את החשודים. תוקף הצו הינו עד 13.2.19".


איתמר בן גביר (צילום: גיל אליהו)

איתמר בן גביר (צילום: גיל אליהו)


כזכור, בני הזוג כדורי, בשנות ה-70 לחייהם, נמצאו לפני שבועיים וחצי בביתם ללא רוח חיים, כשסימני אלימות קשים על גופם. את כוחות ההצלה והמשטרה הזעיקו בני משפחה של בני הזוג, וזאת לאחר שלא שמעו מהם מיום חמישי לפני שבועיים. ניידות רבות של משטרה דהרו לכיוון הרחוב השקט שבארמון הנציב – חוקרי מז"פ והיחידה המרכזית (ימ"ר) שבמשטרת ירושלים בחנו היטב את זירת הרצח.

על חקירת הרצח הכפול הוטל צו איסור פרסום. יחד עם זאת, כפי שפורסם ב"כל העיר", נרשמה התפתחות משמעותית בחקירת הרצח הכפול, שהינה סבוכה ומורכבת אך במקביל גם אינטנסיבית. המשטרה בודקת את כל הכיוונים האפשריים, פלילי ולאומני.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר