סדר פסח של עמותת 'משפחה אחת' וארגון 'נאוה' בשנה שעברה (צילום: ארגון 'נאוה')
סדר פסח של עמותת 'משפחה אחת' וארגון 'נאוה' בשנה שעברה (צילום: ארגון 'נאוה')

מבורך: המתנדבים שמסייעים למשפחות שכולות לקראת פסח

בשבועות האחרונים, לקראת חג הפסח, מתנדבי עמותת 'משפחה אחת' סייעו למשפחות שכולות בהיערכות לחג, כולל בניקיון הבתים. בנוסף, מחר, שני, ערב פסח - תקיים העמותה סדר לכ-90 משפחות שכולות מ'חרבות ברזל'

פורסם בתאריך: 21.4.24 08:44

סיוע בניקיונות ועריכת סדר לעשרות משפחות שכולות – מתנדבי עמותת 'משפחה אחת' עבדו קשה בשבועות האחרונים, כשביוזמה מבורכת הגיעו לבתים של משפחות שכולות וסייעו להן בניקיונות לקראת פסח.

השכול, כמעט מיותר לציין, מלווה את המשפחות בכל רגע נתון. בכל שנייה ממש. אבל ישנה תחושה שסביב חגים הקושי הוא גדול יותר. וכאן נכנסה עמותת 'משפחה אחת' לתמונה כדי לסייע עוד קצת למשפחות.

פרט לסיוע בניקיונות לקראת החג, העמותה תערוך מחר, שני, סדר פסח לכ-90 משפחות שכולות ממלחמת 'חרבות ברזל'.

"מאז תחילת המלחמה 'משפחה אחת' שילשה את הפעילות שלה", אומרת שנטל בלזברג, מנכ"לית ומייסדת שותפה של העמותה המסייעת לנפגעי טרור, אזרחים וחיילים. "לא חשבנו אי פעם שנגיע לכמות כזו של משפחות שכולות. אנחנו מגיעים לכל משפחה, בכל הארץ, מקיימים עבורן פעילויות משותפות, והחיבור ביניהם חשוב ומשמעותי והופך לחלק מתהליך העיבוד של השכול".


מתנדבי 'משפחה אחת' בסיוע ניקיונות לפסח (צילום: משפחה אחת)

מתנדבי 'משפחה אחת' בסיוע ניקיונות לפסח (צילום: משפחה אחת)


 

 

העמותה גייסה מתנדבים מכל הארץ והעולם, שבמהלך השבוע החולף הגיעו לבתי המשפחות במטרה להגיש עזרה בניקיונות לפסח.

יסמין אוחיון, אמו של אביתר ז"ל, לוחם גולני שנהרג ב7 באוקטובר בלחימה בכיסופים: "אני מרגישה השנה מנותקת. לא מבינה מה קורה סביבי, איך בכלל עושים חג. יש לי עוד חמישה ילדים, ואני חייבת לדאוג להם. הסיוע של המתנדבים עזר כל כך, אני אישה דתייה, אבל מי בכלל הצליח לחשוב על ניקיונות לפסח? גם העובדה שנקיים את הסדר, ביחד באדיבות משפחה אחת, זו עזרה גדולה ומבורכת".

הסדר המשותף – יוזמת 'משפחה אחת' בשיתוף ארגון 'נאוה' – יתקיים במלון עץ הזית. בשל כמות המשתתפים השנה, העמותות נערכות לשלושה סדרים במקביל. מי שיערוך ויוביל את הסדר הוא הרב יוסף צבי רימון יחד עם צוות של עורכים ומשמחים. כ-90 המשפחות שישתתפו השנה יתארחו במלון במשך שלושה ימים, כשאת הסדר ילוו צוות של פסיכולוגים, מטפלים, עובדים סוציאליים- כולם בהתנדבות מלאה. בנוסף, יתקיימו למשתתפים הרצאות, פעילויות לילדים, לנוער ולבוגרים.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר