דליה רונן ובעלה בטיול
דליה רונן ובעלה בטיול

ההרוגה הנוספת באסון הטביעה בצ'ילה: דליה רונן מירושלים

הותר לפרסום: דליה רונן, בת 76, תושבת ירושלים, היא ההרוגה השלישית באסון הנהר בצ'ילה - בשעות האחרונות מצבה הדרדר ומותה נקבע; בעלה, אסף רונן, עדיין מאושפז בבית החולים במצב קשה

פורסם בתאריך: 27.2.19 20:28

דליה רונן, תושבת ירושלים, בת 76 – היא ההרוגה השלישית באסון הטביעה בנהר סרנו בדרום צ'ילה. משרד החוץ התיר הערב, רביעי, לפרסם כי מותה של רונן נקבע לאחר שמצבה הדרדר בבית החולים בפונטו אראנס. בעלה אסף רונן עדיין מאושפז במצב קשה בבית החולים בצ'ילה. רונן ז"ל היא אימה של שגרירת ישראל באורוגואי.

באסון הטביעה נהרגו גלילה ביטון ז"ל ודינה פורת ז"ל. עד כה שוחררו מבתי החולים בצ'ילה שישה ישראלים שנפצעו באסון, כעת נותרו מאושפזים ארבעה אנשים במצב בינוני ושלושה במצב קל.



אסון הטביעה בצ'ילה התרחש לאח שסירה התהפכה בנהר סרנו – על הסירה שהו מטיילים ישראליים בשנות ה-70-60. המטיילים, יש לציין, הגיעו עם חברת הסעות הטיולים "מסעות". לאחר תחקור ראוני, התברר כי הסירה התהפכה לאחר שהסקיפר איבד עליה שליטה. המטיילים נפלו למים וחלקם נהרג במקום. אחרים פונו לבתי החולים. בצ'ילה פתחו בחקירה.

קונסול ישראל בצ'ילה, ליאון סויסה, מגיע לבתי החולים. משפחות הפצועים נמצאות סמוך ליקיריהם בבתי החולים. במשרד החוץ מציינים כי המחלקה לישראלים בחו"ל מלווה את האירוע הקשה ונמצאית בקשר עם הפצועים ועם משפחותיהם.



 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר