כוחות המשטרה בהר הבית (צילום: דוברות המשטרה)
כוחות המשטרה בהר הבית (צילום: דוברות המשטרה)

המתיחות הנפיצה בהר הבית: בית המשפט החליט לסגור את מתחם המריבה

כשבוע לאחר העימותים בהר הבית - בית משפט השלום בירושלים הורה לווקף לסגור את מבנה באב א-רחמה. משטרת ירושלים תצטרך להחליט האם היא אוכפת את הצו הזמני ופועלת לסגירת המבנה

פורסם בתאריך: 17.3.19 16:19

המתיחות הנפיצה בהר הבית: בית משפט השלום בעיר הוציא היום, ראשון, צו סגירה זמני המורה לאטום את מבנה המריבה – באב א-רחמה בהר הבית.

שופטת בית משפט השלום בעיר דורית פיינשטיין הורתה לווקף לסגור את המבנה. יש לציין, כפי שפורם ב"כל העיר", כי הווקף לא הגיב לבקשת המשטרה מאחר וגוף זה מסרב להכיר בסמכות בית המשפט הישראלי. כעת, משטרת ירושלים תצטרך להחליט האם לסגור את המבנה בכוח.



  • תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר" [email protected]

כזכור, בשבוע שעבר פרצו עימותים בהר הבית: ביום שלישי הושלך בקבוק תבערה לעבר עמדת משטרה בהר הבית, שריפה פרצה במקום. עימותים נרשמו בין מספר צעירים פלסטיניים לבין כוחות מג"ב ומשטרה. במהלך פעילות המשטרה נעצרו ועוכבו לחקירה מעל 10 חשודים. בתום הערכת מצב שקיים מפקד משטרת ירושלים ניצב דורון ידיד הוחלט לפתוח ביום רביעי את הר הבית למתפללים ולמבקרים.

כוחות המשטרה בהר הבית (צילום: דוברות המשטרה)

הר הבית (צילום: דוברות המשטרה)



כידוע, בימים האחרונים דווח על מתיחות שיא במתחם הר הבית. "כל העיר" פרסם כי כוחות מג"ב והמשטרה תגברו את נוכחותם באזור וכי נמסרו אזהרות על אירועי פח"ע שייתכנו בימים האלה. המתחם הסמוך לשער הרחמים נסגר בצו בית משפט לאחר שעלה החשד כי נערכת בו פעילות של החמאס. השער, שנמצא בצידה המזרחי של העיר העתיקה, היה חסום בלבנים – מדובר בציר ישיר שמוביל ישירות להר הבית.

תגובות

אין תגובות

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר