(צילום אילסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)
(צילום אילסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)

בדיקת "כל העיר" – החשוד במעשים המגונים בבת ה-6: פדופיל שמוכר למשטרה

הבוקר, חמישי, בית משפט השלום בירושלים האריך את מעצרו של החשוד - אסף אביטל, כבן 50, שהורשע בעבר בעבירות מין בקטינים. ל"כל העיר" נודע כי מדובר בפדופיל סדרתי שמוכר למשטרה

פורסם בתאריך: 21.3.19 10:59

בדיקת "כל העיר": החשוד במעשים המגונים בבת ה-6 באמצע הרחוב בשכונה בדרום מערב העיר הוא עבריין מין שמוכר למשטרה. מדובר בחשוד, פדופיל שמוכר למשטרה – אסף אביטל, כבן 50, לשעבר תושב אזור המרכז, שהורשע בעבר בעבירות של מעשים מגונים בקטינים במספר לא קטן של אירועים. מעצרו הוארך הבוקר, חמישי, בחמישה ימים.



תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר" [email protected]


כפי שפורסם לראשונה אתמול, שלישי ב"כל העיר" – מדובר בחשוד שמוכר למשטרה. לפי החשד ביום שלישי, 19.3.19, סמוך לשעה 15:00 הוא עקב אחרי הילדה, תפס אותה והוביל אותה לבניין – ואז ביצע בה מעשים מגונים. החשוד, כאמור, הורשע בעבר בעבירות מין בקטינים.

סנגורו של החשוד טען בבית המשפט כי החשוד קשר את עצמו למקום, אך לא לאירוע – "הוא לא הודה בתקיפה או במעשה מגונה". סנגורו ביקש מבית המשפט לאסור את פרסום שמו של החשוד – השופט אורן סילברמן החליט כי אין הצדקה לבקשה: "בכל הקשור לבקשה לאיסור פרסום שמו ופרטיו של המשיב הר שבנסיבות דנן לאור עוצמת החשד, המסוכנות כפי שהתייחסתי אליה לעיל והעבר הפלילי, אין הצדקה לבקשה. זכות הציבור בנסיבות דנן לדעת גוברת, היא גם ברירת המחדל בחוק בהיעדר הוראה סטטוטורית לאיסור הפרסום".


בית משפט השלום בירושלים (צילום: תומר אפלבאום)

בית משפט השלום בירושלים (צילום: תומר אפלבאום)


במשטרת ירושלים מדגישים הבוקר כי "פעולות חקירה מהירות של המשטרה, הביאו לאיתור זהותו של החשוד ולמעצרו אמש לחקירה בחשד לביצוע מעשה מגונה בקטינה. בית משפט השלום בירושלים, נעתר לפני זמן קצר לבקשת המשטרה והאריך את מעצרו של החשוד עד לתאריך 25.3.19".

עוד נמסר מהמשטרה: "אנו מזכירים להורים, לשוחח עם הילדים ולהנחות אותם כיצד לנהוג ולהיזהר כשהם מבחינים באדם זר המנסה 'לזכות' בקרבתם או להתחבר אליהם בדרכים שונות על מנת לרכוש את אמונם, וכמובן מיד להעביר דיווח למשטרה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר