זירת התאונה בכביש 1 (צילום: דוברות מד"א)
זירת התאונה בכביש 1 (צילום: דוברות מד"א)

התאונה הקטלנית בכביש 1: נהג עצר בשוליים בגלל תקלה טכנית ונדרס למוות

הנהג, כבן 50 נפגע מרכב חולף בכביש 1 - ממחלף ענבה לכיוון לטרון. פרמדיקים של מד"א הוזעקו לזירת התאונה, מותו נקבע במקום. נפתחה חקירה

פורסם בתאריך: 23.4.19 14:19

עדכון אחרון: 23.4.19 16:10

הולך רגל כבן 50 נדרס למוות מרכב חולף בכביש 1 – מחלף ענבה לכיוון לטרון. כוחות ההצלה הוזעקו לזירת התאונה, הולך הרגל נפגע באופן קשה מאוד והוא נמצא ללא סימני חיים. מותו נקבע במקום.

ככל הנראה מדובר בנהג שעצר בשוליים בשל תקלה טכנית ואז נדרס למוות.

הכביש לכיוון ירושלים נחסם לתנועת רכבים.



  • תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]

במשטרת ירושלים מציינים כי "בכביש 1 באזור מחלף לטרון לכיוון ירושלים, אירעה תאונת דרכים בין רכב להולך רגל שנפצע באורח אנוש ובהמשך נקבע מותו ע"י מד"א. בוחני התאונות של המשטרה עיכבו את הנהג הפוגע ופתחו בחקירה. כביש 1 לכיוון ירושלים ממחלף ענבה נחסם לתנועה".


זירת התאונה בכביש 1 (צילום: דוברות איחוד הצלה)

זירת התאונה בכביש 1 (צילום: דוברות איחוד הצלה)


ממד"א נמסר: "בבשעה 13:36 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון על הולך רגל שנפגע מרכב חולף בכביש 1 ממחלף ענבה לכיוון לטרון. חובשים ופראמדיקים של מד"א מדווחים על גבר כבן 50 עם פגיעה רב מערכתית ללא סימני חיים וקובעים את מותו".



חובש רפואת חירום על אופנוע מד"א, בן פלד, סיפר: "כשהגענו למקום ראינו גבר כבן 50 שוכב במרכז הכביש כשהוא מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה עם פגיעה רב מערכתית קשה מאוד. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הוא היה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו. סיפרו לנו שהוא יצא מרכב שעמד בשול הדרך עקב תקלה טכנית ונפגע מרכב שחלף בכביש".

משה לוי, מנהל אגף לוגיסטיקה באיחוד הצלה, שטיפל בזירת התאונה, מסר: "כשהגעתי למקום מצאתי הולך רגל שנפגע מרכב ללא דופק ונשימה, עקב אופי הפציעות מותו נקבע במקום. כמו כן הענקנו טיפול רפואי ראשוני לשלושה מיושבי הרכב, נפגעת אחת באורח בינוני ושני נפגעים נוספים באורח קל".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר