פארק המסילה - ירושלים (צילום: ארנון בוסאני)
פארק המסילה - ירושלים (צילום: ארנון בוסאני)

רשת מצלמות אבטחה תותקן בפארק המסילה: העבודה תושלם בחצי שנה

בעקבות תלונות על רוכבי קטנועים ואופניים חשמליים שנוסעים במהירות גבוהה ומסכנים את העוברים והשבים בפארק המסילה - ל"כל העיר" נודע כי עד סוף שנת 2019 תותקן לאורך התוואי רשת מצלמות אבטחה חדשה

פורסם בתאריך: 20.5.19 08:11

ל"כל העיר" נודע כי עד סוף שנת 2019 תותקן בפארק המסילה רשת מצלמות אבטחה שתתפרס לאורך התוואי. מדובר בעשרות מצלמות, שיצלמו 24/7 את הפארק, ויעבירו בשידור חי את הצילומים למרכז הבקרה העירוני. כמו כן, יחד עם המצלמות יותקנו רמקולים, כך שלאנשי הבקרה תהיה את האפשרות לקרוא ברמקולים לרוכבי קטנועים שמסכנים את העוברים והשבים. בנוסף, אנשי הבקרה יוכלו להזעיק עזרה במקרה ויזהו תקיפה בפארק.



פרויקט המצלמות יוצא לדרך בעקבות תלונות של תושבים על רוכבי קטנועים, שנוסעים לאורך הפארק, ומסכנים את הולכי הרגל והרצים במקום. לצד זאת גם נרשמים דיווחים על רוכבי אופניים חשמליים שרוכבים בשעות הערב במהירות גבוהה, וכך גם רוכבי קורקינט, שעלולים לפגוע בעוברי אורח, ביניהם קשישים וקשישות, ילדים וילדות, הולכי רגל ורצים.


פארק המסילה (צילום: ארנון בוסאני)

פארק המסילה (צילום: ארנון בוסאני)


כפי שפורסם ב"כל העיר" בשבוע שעבר, צעיר, תושב העיר, שעשה ג'וגינג בפארק המסילה התלונן כי הותקף באלה על ידי אלמוני. התקיפה התרחשה, במוצאי שבת, 4.5.19, הצעיר סיפר כי בעודו רץ בשעות הערב המאוחרות בפארק המסילה באזור בית צפהפה, בסמוך לבית הספר הדו לשוני, ניגש אליו אלמוני ותקף אותו באמצעות אלה. הרקע לאירוע עדיין לא ברור.



הצעיר פונה על ידי אמבולנס של מד"א לבית החולים הדסה עין כרם, כאשר הוא סובל מחבלות בראשו ונזקק לטיפול רפואי. התוקף נמלט מהמקום, ניידת משטרה הגיעה לזירת התקיפה והצעיר הגיש תלונה. "היה נדמה לרגע שזה עומד להסתיים הרבה יותר גרוע. לא הצלחתי להתגונן הן מאחר והופתעתי מהתקיפה והן מאחר והתוקף היה חמוש, ואני כמובן שלא", כך תיאר.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר