שלט החניה החדש שהותקן ברחוב בית הדפוס, גבעת שאול, היום (צילום: עופר יונה)
שלט החניה החדש שהותקן ברחוב בית הדפוס, גבעת שאול, היום (צילום: עופר יונה)

בעקבות פניית "כל העיר": הוסר שילוט החניה המטעה בגבעת שאול

בעקבות פניית "כל העיר" לעיריית ירושלים - על כך שנהגים חוטפים דוחות בשל שילוט מטעה בחניה בגבעת שאול: לפני זמן קצר עובדי העירייה הציבו שלטי חניה אחידים

פורסם בתאריך: 27.5.19 18:35

לפני זמן קצר, בעקבות פניית "כל העיר", הסירו עובדי עיריית ירושלים את שילוט החניה המטעה בגבעת שאול. עובדי העירייה התקינו שלטי חניה אחידים – לפיהם ניתן לחנות בתשלום במתחם עד השעה 18:00.

מוקדם יותר היום פורסם ב"כל העיר" כי ברחוב בית הדפוס 22 הוצבו שני שלטים שונים לאותה חניה. בשלט אחד נכתב כי החניה בתשלום עד השעה 18:00, בשלט הנוסף, שהיה מוצב כעשרה מטרים מהשלט הראשון, נכתב כי החניה בתשלום עד השעה 19:00. בעקבות השלטים המבלבלים נהגים קיבלו דוחות חניה אחרי השעה 18:00.

כאמור, "כל העיר" פנה לעיריית ירושלים – בעקבות הפניייה הובטח בעירייה כי זה יותקן בהתאם, ואכן, היום, שני, כמה שעות לאחר פניית אתר "כל העיר" הוצב שלט חדש שבו נכתב כי החניה בתשלום במקום היא עד השעה 18:00.



"אני גיליתי את זה ממש במקרה לפני כשבוע", סיפר ל"כל העיר" נהג ירושלמי, "במרחק מטרים ספורים ישנם שני שלטים – זה מול זה עם שעות שונות. אני ישבתי ברכב שלי ואז הגיעה פקחית אחרי השעה 18:00 והחלה לחלק דוחות. לא הבנתי למה היא מחלקת דוחות. אחת מבעלות הרכב יצאה מאחת החנויות ולא הבינה למה היא מקבלת דוח כי היא שמה פנגו עד 18:00".


שלט חניה מטעה בגבעת שאול (צילומים: טל נתנאל-נוריאל)

כך זה היה קודם – אותה חניה, שלט שונה (צילומים: טל נתנאל-נוריאל)


"מדובר בהטעיה", טען הנהג, "אני לא יודע אם היא מכוונת על ידי אגף העירייה או בטעות. נהג מגיע בשעה 18:00 לחניה הזו, רואה את השלט, והוא חושב שהוא יכול לחנות כרגיל באזור. כשהוא חוזר מעיסוקיו הוא רואה דוח על השמשה, כואב הלב".


החניה עם השילוט המטעה בגבעת שאול (צילום: טל נתנאל-נוריאל)

החניה עם השילוט המטעה בגבעת שאול (צילום: טל נתנאל-נוריאל)


בתוך כך, כפי שדווח אתמול ב"כל העיר", בעלי עסקים בשכונת גאולה מתלוננים על מבול של דוחות מעיריית ירושלים. הסוחרים מתלוננים כי לאחרונה פקחי העירייה מעלים הילוך בכל הקשור לאכיפה של שעות פריקה וטעינה של סחורות, לטענתם אין בגאולה שעות מוסדרות של פריקה וטעינה. "אין לנו בגאולה שעות של פריקה וטעינה מסודרות כמו בשוק או במרכז העיר", סיפר ל"כל העיר" בעל עסק בגאולה. "בחודשים האחרונים מתן הדוחות מתגבר, נראה שהפקחים כל הזמן כאן. אנחנו מורידים מרכב הפריקה ושמים את המשטחים על הרצפה, מתחילים להכניס לתוך החנות, בא הפקח מצלם ונותן דוח. כל פעם קנס על סך 475 שקלים. יש כאן עוד הרבה סוחרים שסובלים מזה". מנגד, בעירייה טענו השבוע כי בוצעה אכיפה עניינת ומידתית כנגד אותם בעלי עסקים.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. עמי

    על פנגו אפשר לסמוך, רק על העירייה לא. לא יאמן שיש שני שלטים שונים במרחק 10 מטר אחד מהשני

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר