גינת כלבים (צילום: דודו בכר)
גינת כלבים (צילום: דודו בכר)

בית חולים וטרינרי חדש באזור ירושלים – פתוח בשבת

המרכז החדש "וט חולים", שפועל בקרית ענבים 24/7, כולל שירותי רפואה דחופה לבעלי חיים, בדיקות רפואיות, טיפולים, חדר מיון וטראומה, אשפוז וטיפול נמרץ, חדרי ניתוח וניטור, רנטגן ואולטרסאונד ועוד

פורסם בתאריך: 12.6.19 22:46

בשורה לבעלי הכלבים והחתולים, ולא רק: החודש נפתח בקרית ענבים מרכז וטרינרי חדש – "וט חולים – המרכז לרפואה ווטרינרית". המרכז מספק שירותי רפואה דחופה וטיפול נמרץ למגוון חיות מחמד – כלבים, חתולים, חמוסים, תרנגולות תוכים איגואנות ועוד.

המרכז, שפועל 24/7, כולל בדיקות רפואיות, טיפולים, חדר מיון וטראומה, אשפוז וטיפול נמרץ, חדרי ניתוח וניטור, דימות (רנטגן, אולטרסאונד, אנדוסקופיה) ועוד. במרכז מספרים כי רק בשבועיים האחרונים הגיעו שבעה מקרים של כלבים שהוכשו על ידי נחשי-צפעים.



"הצורך במרכז וטרינרי רפואי הכולל גם יחידת רפואה דחופה, אשפוז וטיפול נמרץ לצד הגדלת סל הטיפולים הרפואיים המוצע לחיות המחמד עלה בשנים האחרונות", מציינים במרכז החדש, "עקב קפיצה גדולה במספר משקי בית המחזיקים חיות מחמד. לצד זאת יש עלייה משמעותית באפשרויות הרפואיות והטיפוליות לבני הבית שעל ארבע ולעתים גם זוחלי מחמד. אחת הדוגמאות הבולטות לטיפולים מצילי חיים הניתנים במרכז הוא הטיפול בהכשות על ידי מתן נסיוב נוגדן ארס, מנות דם ופלזמות".


וט חולים (צילום: וט חולים)

(צילום: וט חולים)


ד"ר חיליק מרום מהמרכז הרפואי מסביר את החשיבות של פתיחת מכרז רפואי וטרינרי שכזה בירושלים: "הייחודיות של אזור ירושלים והרי יהודה הנו בכך שזוהי עדיין בבחינת פריפריה לפחות מבחינת שטחים פתוחים, שטחים ירוקים והקרבה המבורכת אך המורכבת של חיות בר וטבע. מתוך שכך הצרכים של חיות המחמד ובעליהן נוגעות באתגרים כמו הכשות נחש ומתוך כך הצורך לתת מענה מהיר של מנות דם פלזמה ונסיוב כנגד הכשות".



כמו כן, פרויקט דגל נוסף ומציל חיים שמקדמים ב"וט חולים – המרכז לרפואה וטרינרית", הוא בנק דם וטרינרי המספק דם ומוצריו בעת הצורך ושינוע בפריסה ארצית למרכזים רפואיים ומרפאות רבות. מהמרכז נמסר כי "התרמות הדם מתקיימות בשגרה על ידי צוות בנק הדם ולקוחות הקהילה נרתמים להצלת חיים".


וט חולים (צילום: וט חולים)

(צילום: וט חולים)


"הצורך במרכז רפואי וטרינרי כזה הוא גם סממן משמח לצמיחה דמוגרפית באזור הרי יהודה ובירושלים. צמיחה דמוגרפית שיחד איתה באה עליה בכמות חיות המחמד שיש לתת להן מענה על שלל הצרכים", מסכם ד"ר מרום.

תגובות

תגובה אחת
תגובה אחת

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר