חייט (צילום: אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE)
חייט (צילום: אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE)

החשד נגד חייט ממאה שערים: הטריד מינית קטין בזמן מדידה

החייט נעצר השבוע ובהארכת המעצר התברר כי עומד נגדו עונש מאסר על ביצוע עבירה דומה. סנגורו טען מנגד: "ייתכן שמדובר בניסיון סחיטה"

פורסם בתאריך: 15.6.19 16:09

פרשיית הטרדה מסעירה בימים האחרונים את הרחוב החרדי בירושלים: חייט ממאה שערים נחשד בביצוע עבירת מין בקטין בזמן מדידת מכנסיים. הוא נעצר ביום שלישי האחרון ויום למחרת, רביעי, הוא הובא בפני בית משפט השלום בעיר ומעצרו הוארך.

החייט, שעל מעצרו פורסם לראשונה באתר האינטרנט 'בחדרי חרדים', נעצר מספר ימים לאחר שהקטין הגיש נגדו את התלונה, כשלדברי המשטרה העיכוב במעצר נבע מצרכי חקירה מסוימים. יש לציין כי החייט פועל בשכונת מאה שערים אך מתגורר בשכונה אחרת בירושלים – בצפון העיר.



ל"כל העיר" נודע כי החייט הורשע בעבר בעבירה דומה, ואף היה אמור להיכנס לכלא בחודש שעבר, אולם עיכוב בביצוע גזר הדין השאיר אותו מחוץ למעצר.



מהבקשה להארכת מעצר שהוגשה ביום רביעי האחרון לבית משפט השלום על ידי משטרת ירושלים עולה כי בזמן שהחייט מדד מכנסיים לקטין, הוא נגע באיבר מינו "בצורה מינית ברורה".

עוד עולה מהבקשה להארכת מעצר, כי בזמן החקירה החייט קשר את עצמו לעבירה, כשהמשטרה ציינה כי "הוא (החייט) אומר שיש לו בעיה, הוא נמשך לגברים וכנראה שלא שלט בעצמו. זה לא היה מקרי הנגיעה הזו". עוד נטען על ידי המשטרה כי החייט התנצל בפני הקטין על המעשה.

מנגד, בדיון הארכת המעצר העלה סנגורו של החייט, עו"ד זכריה שנקולבסקי מהסנגוריה הציבורית, העלה בדיון הארכת המעצר את האפשרות כי מדובר בניסיון סחיטה וכי ייתכן שמחפשים את מרשו בגין ההטרדה המינית שבה הורשע. אך המשטרה אמרה כי עצם העובדה שהחייט נותר לעבוד במקום ולא "החרימו" את בית העסק עד שתופסק עבודתו, שוללת את הטענה.

יש לציין כי עורך דינו של החייט הודה במהלך הדיון כי מרשו "צריך הליך טיפולי ושיקומי", אך גם טען כי לא בטוח שכוונותיו באירוע האחרון היו מיניות ופליליות וכי יכול להיות שהתלונה הוגשה רק בשל הרקע הפלילי שיש לו.
כך או כך, השורה התחתונה היא שהשופט אלעזר ביאלין קיבל את עמדת המשטרה והאריך את מעצרו של החייט עד ליום שישי, וזאת למרות בקשת הסנגור לשחרר אותו למעצר בית אצל אחיו.

"כל העיר" פנה לעו"ד שנקולבסקי אך הוא סירב להגיב ומסר כי "עניינים כאלה רצוי שיתבררו בבית המשפט".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    וכאן נשאלת השאלה..
    אם כבר הורשע פעם אחת.
    למה לקוחות גברים ממשיכים לבוא אליו ??

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר