מצלמות אבטחה ומערכות כריזה ברחבי ירושלים (צילום: באדיבות עיריית ירושלים)
מצלמות אבטחה ומערכות כריזה ברחבי ירושלים (צילום: באדיבות עיריית ירושלים)

האח הגדול ירושלים: 100 מצלמות אבטחה נוספות יותקנו עד סוף השנה ברחבי העיר

עלות התקנת המצלמות החדשות כמיליון שקלים. הן יצטרפו למערך של 400 מצלמות שכבר מותקנות ברחבי ירושלים

פורסם בתאריך: 16.6.19 12:26

רשת מצלמות האבטחה בירושלים הולכת ומתרחבת. ל"כל העיר" נודע כי עד לסוף השנה האזרחית תתקין עיריית ירושלים כ-100 מצלמות חדשות ברחבי העיר. בנוסף תתקין העירייה 25 מערכות כריזה. העלות: כמיליון שקלים.

עוד נודע ל"כל העיר" כי חלק מהמצלמות החדשות יותקנו בשכונת ארמון הנציב. כזכור, כפי שפורסם ב"כל העיר" לפני כארבעה חודשים, בעקבות דרישה שעלתה מתושבי השכונה בעקבות רצח בני הזוג תמר ויהודה כדורי ז"ל בחודש ינואר, ואירוע דקירת הנערה הדר בצלאל ימים ספורים קודם לכן.

יש לציין כי מערכות האבטחה והכריזה החדשות יצטרפו לכ-400 מצלמות ומערכות כריזה שמתוקנות כבר כיום ב-45 אתרים שונים ברחבי העיר.



בעיריית ירושלים מציינים כי "ראש העיר משה ליאון הנחה את האגף לחירום וביטחון להרחיב את התקנת מצלמות האבטחה ומערכות הכריזה לכל הגנים הציבוריים והאתרים המרכזיים בעיר".

התקנת מערכות הצפייה והכריזה, כך לדברי גורמים בעירייה, מסייעים לשמירה על הסדר במרחב הציבורי, במניעת ובאיתור מעשי ונדליזם ופשיעה ומגבירים את תחושת הביטחון של התושבים, האורחים והתיירים המטיילים בעיר.



ראש העיר משה ליאון: "בטיחות התושבים בעיר והמבקרים בה היא דבר משמעותי ביותר לחיים תקינים ושלווים. לכן, אנו עושים הכל כדי להגביר את תחושת השקט והביטחון באמצעים שונים, בכללם המתקדמים ביותר והנמצאים בקדמת הטכנולוגיה".


ראש העיר משה ליאון (צילום: אורן בן-חקון)

ראש העיר משה ליאון (צילום: אורן בן-חקון)


מנהל מחלקה בכיר למערכות אבטחה באגף חירום וביטחון בעירייה, שקד שביט מספר על הפעילות של מצלמות האבטחה והסיוע שלהן באיתור עבירות שונות. "צוותי האגף לחירום וביטחון השתמשו בתקופה האחרונה במערכת הכריזה מספר פעמים לסיוע במציאת ילדים שאבדו. במקרה אחד, אב התקשר ודיווח על ילדו שהלך לאיבוד בגן סאקר, ובמקרה שני שבו פקח מהשיטור העירוני פנה למוקד החירום ודיווח על ילד שהלך לאיבוד. בשני המקרים בוצעו קריאות באמצעות הכרוז, כאשר הילדים שמעו את ההודעה הם מצאו את דרכם לנקודת המפגש".

שביט מוסיף כי "בזכות מצלמות העירייה, נעצר עבריין שגנב טלפון סלולארי מחסר ישע בכיסא גלגלים במרכז העיר ובמקרה אחר נתפס חשוד שניסה לגנוב גני נוי מבריכה בפארק ציבורי".

"המצלמות מחוברת אל מוקד הביטחון העירוני שמנוהל על ידי אגף חרום וביטחון בעיריית ירושלים", מסכם שביט ומדגיש כי "סטנדרט אבטחת המידע גבוה וכלל הקפדה על שמירת צנעת הפרט. אנו פועלים בתיאום מלא עם משטרת ישראל".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. ירושלים של זהב

    מדהים איך משה ליאון מצליח להלל את עצמו בכל כתבה מחדש. מי שקורא את הכתבות בעיתונכם לאחרונה, בטוח שיש לנו עיר מטופחת, פורחת, נקיה, בטוחה ומשגשגת, שבראשה עומד ראש עיריה שאכפת לו מהעיר ומתושביה. חחח. המציאות בשטח היא הפוכה לחלוטין. מאז שליאון הפך לראש העיריה, העיר, שגם קודם הייתה במצב קטסטרופאלי, עכשיו בקריסה מוחלטת. הזנחה וטינופת בכל פינה. נראה שאגפי התברואה והגינון כבר לא קיימים בכלל בעיר. אשפה, עשבים שוטים וקוצים בכל פינה בעיר, סימוני נתיבי התנועה מחוקים באיזורים רבים, בורות בכביש ושילוט שבור וחסר. פניות למוקד 106 בנוגע למפגעים, הפכו לחסרות תועלת כמעט לחלוטין. כנראה שהאגף היחיד שפועל במרץ בעיריה הוא אגף יחסי הציבור של מר ליאון. לפי מבול ההודעות שיוצאות משם, ראש העיריה דואג שירושלים תהיה שלווה, בטוחה, מטופחת ונקיה. אכן בדיחה טובה. תוך שנים ספורות המצלמות יקלטו רק את החרדים מסתובבים ברחובות המטונפים. מי שיכול – יברח…

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר