כיכר ספרא
כיכר ספרא

תענוג לעבוד בכיכר ספרא: העירייה מקדמת פתיחת מסעדה מוזלת עבור עובדיה

ממכרז שיצא השבוע להפעלת מסעדה בכיכר ספרא עולה כי כדי לסבסד ארוחות צהריים לעובדים, העירייה תעניק תמריצים גבוהים לזכיין: בין השאר - שיפוץ ואבזור בשני מיליון שקלים, ופטורים מתשלום שכירות, ארנונה, מים, חשמל וגז. אז כמה לבסוף תעלה ארוחה מוזלת? הפרטים בפנים

פורסם בתאריך: 19.6.19 17:39

כדאי לעבוד בכיכר ספרא: במסגרת תוכנית שנועדה להעניק לעובדים ארוחות צהריים מסובסדת, מקדמת בימים אלו עיריית ירושלים תוכננית להקמת מסעדה בכיכר ספרא. על מנת לתת תמריצים למפעיל המסעדה – יוצאת העירייה במכרז שמתאר פריבלגיות גבוהות והטבות עבור הזכיין שייבחר.

יש לציין, כי מאז שנת 2016 מבקשים עובדי עיריית ירושלים כי תפתח עבורם מסעדת עובדים. והנה, השבוע, כשלוש שנים לאחר סגירת מסעדת העובדים הקודמת שפעלה בכיכר ספרא, יצא מכרז רשמי של העירייה.



מפרטי המכרז, שמסמכיו הגיעו לידי "כל העיר", עולה כי העירייה תעניק למפעיל הטבות בסכום שעולה על שני מיליון שקלים, כך שעדיין ישתלם לו למכור ארוחות במחירים מוזלים.

על פי המכרז, "בכוונת העירייה להשקיע עד 2 מיליון שקלים בשיפוץ המסעדה ובאבזורה". בנוסף, כדי לסבסד את מחירי ארוחות הצהריים של העובדים, שלא יעלו על 33 שקלים, מפעיל המסעדה, "לא ידרש לשלם דמי שכירות בגין המסעדה, והעירייה תישא בתשלום הארנונה המוטלת על המסעדה וכן היא תישא בתשלום הוצאות חשמל, מים, גז וטלפון (קו פנימי) ובהוצאות אבטחה".



במכרז מצוין כי בכיכר ספרא ישנם כ-2,300 עובדי עירייה ועובדי חברות עירוניות שעבורם מיועדת המסעדה.

אז כמה תעלה לבסוף ארוחות צהריים לעובד עירייה? באשר למחירי הארוחות, במכרז מצוין כי "מחיר הארוחה במסעדה יהיה 33 שקלים (סכום זה כולל מע"מ) וחלקו ישולם על ידי העירייה".

עוד מצוין במכרז כי הכשרות במסעדה תהיה כשרות מוקפדת מבין הבאות: מהדרין ירושלים, בד"ץ העדה החרדית, הרב לנדא, הרב מחפוד או הרב רובין.

אייל לוי, יו"ר ועד העובדים בעיריית ירושלים, מתייחס למכרז ואומר בשיחה עם "כל העיר": "המכרז יוצא לדרך לאחר עיכובים שקשורים בין היתר לחילופים בראשות העיר. על פי דרישת ועד העובדים, מסעדת העובדים תשופץ ברמה גבוהה ותותאם לכל ציבור עובדי העירייה. המכרז פתוח לכל נותני השירות הפוטנציאלים וכמובן שהוועד ישמח שכמה שיותר ירושלמים ישתתפו במכרז".

ראש העיר משה ליאון מוסר הערב ל"כל העיר" כי "העובדים לפני הכל! הרבה זמן לא דאגו למסעדה מסודרת לעובדים, במחיר הוגן, צורך בסיסי לכולנו. גם אני אוכל באותה מסעדה, אפגוש את העובדים ונקדם את העיר יחד".

מעיריית ירושלים נמסר בתגובה: "לאורך שנים עיריית ירושלים העמידה לרשות עובדיה מסעדה/קפיטריה בדומה למשרדי ממשלה ומוסדות ציבור רבים. להפעלת המסעדה פורסמו מכרזים פומביים שלא צלחו. לכן, המקום אינו פעיל בשלוש השנים האחרונות. בימים אלה מפורסם מכרז חדש ועדכני, עם תנאי הפעלה והמודל העסקי מאוזן, בהתחשב בהשקעה הנדרשת במקום".

תגובות

5 תגובות
5 תגובות
  1. גועל וחלחלה

    עירייה של גנבים ומושחתים כל העיר מתפוררת והם דואגים לשמן את הבטן הבזוייה שלהם

  2. י-מי

    איוולת. קחו את הכסף ותסייעו לעסקים סביב ספרא עם כרטיס הנחות לעובדים. העירייה צריכה באמצעות עובדיה לדאוג לפיתוח כלכלי של הסביבה, לא לחדר אוכל סגור שישאיר את העובדים בתוך הבניין

  3. אבישי

    מעניין מי הגורם שהחליט איזה כשרות נכנסת למכרז.מה עם בדץ בית יוסף לדוגמא שהוא למי שלא יודע גוף הכשרות הגדול בארץ. שווה בדיקה….

  4. איתמר

    משה לאון אמר גם אני "יאכל"??
    קשה לי להאמין שהוא כזה עילג.

  5. קיפי

    סוף סוף עובדי העיריה יוכלו לאכול מבלי ללכת למזנון משרד החינוך. נקווה שמפעילי משרד החינוך יגשו למכרז.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר