גן ילדים אילוסטרציה (צילום: זאב שטרן)
(צילום אילוסטרציה: זאב שטרן)

חשיפת "כל העיר": סייעת בארמון הנציב נחקרת בחשד לאלימות כנגד בן 4.5

"אחת הסייעות תפסה את ידו של בני בחוזקה, ופשוט העיפה אותו על השולחן", מתארת אימו של הילד בשיחה עם "כל העיר". משטרת ירושלים פתחה בחקירה

פורסם בתאריך: 18.6.19 20:18

חשיפת "כל העיר": סייעת בצהרון בארמון הנציב נחקרת בחשד לאלימות כנגד ילד בן 4.5. אימו של הילד הגישה תלונה במשטרה ונפתחה חקירה. פרטי המקרה ידועים גם למינהל החינוך בעיריית ירושלים – הסייעת נחקרה על כך במשטרה וכעת היא מורחקת מהצהרון. "כל העיר" פנה למשטרת ירושלים שמדגישה כי "לעת הזו הסייעת אינה נמצאת בגן הילדים".

המקרה התרחש ביום שני שעבר. אימו של הילד מספרת בשיחה עם "כל העיר" כי "אחת הסייעות תפסה את ידו של בני בחוזקה, ופשוט העיפה אותו על השולחן", כך היא מתארת וטוענת. "כתוצאה מכך הוא נחבל בגב ובראש והאזור התנפח לו. מאז יום שני שעבר הבן שלי מבוהל ומפוחד".



האמא פנתה למשטרה ולעירייה. "בעקבות המקרה פניתי למפקחת בעירייה והגשתי נגד הסייעת תלונה במשטרה – הבן שלי היה אצל חוקרת ילדים. אני יודעת שהסייעות הכחישו הכל במשטרה, אבל ילד שכואב לו מדבר ולא משקר. יש לי עדויות של עוד ילדים מהגן שסיפרו להורים שלהם את מה שקרה לבן שלי", ממשיכה ומספרת האמא ל"כל העיר". "סייעת אחת הרימה ידיים. למה להרים ידיים על ילד חסר ישע? כשפניתי לצוות הגן כדי לברר את המקרה הם התנהגו כאילו הן לא יודעות מה קרה, ולא מבינות מה אני אומרת".

לדברי האם כתוצאה מהמקרה הילד הפסיק ללכת לצהרון. "כרגע הבן שלי הולך רק לגן, לצהרון אני לא לוקחת אותו יותר, הוא מפחד מאוד. הוא מתלונן על כאבי ראש וזקוק לסיוע. הסייעת הורחקה מהצהרון, ואפילו שהיא הורחקה קשה לי להחזיר אותו לצהרון".





ממשטרת ירושלים נמסר לפניית "כל העיר" כי "נגע האלימות הוא נגע חברתי פסול ובמיוחד כאשר מופנה על ידי גורם מוסמך כלפי קטינים, ובהתאם משטרת ישראל רואה בחומרה אלימות מכל סוג שהיא. מיד עם קבלת התלונה במשטרה נפתחה חקירה במטרה להגיע לחקר האמת. מטבע הדברים איננו מפרטים אודות חקירות מתנהלות, אולם נציין כי משטרת ישראל חקרה מעורבים וממשיכה לחקור את התיק ביסודיות ולבצע את כל פעולות החקירה הנדרשות במטרה להגיע לחקר האמת".

מעיריית ירושלים נמסר בתגובה: "המקרה האמור נמצא בחקירת משטרה ועל כן לא נוכל להתייחס לפרטים. נכון לעת הזו הסייעת אינה נמצאת בגן הילדים ואנשי מינהל החינוך מצויים בקשר רציף עם הורי הגן".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. הורה מהגן

    חבל שהכתבה לא מסופרת שהילד הוא ילד אלים עם בעיות קשות של התנהגות אלימה כלפי ילדים בגן וכלפי הצוות. שהאם ווהסבתא הגיעו לגן ותקפו פיזית את הגננת לעיני כל הילדים , אשר הילדים בטראומה כתוצאה מהתנהגות האם והסבתא.

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אולי שיקום הורה אחד ויתבע את בתי המשפט שהם משתפים פעולה עם המטפלות הגננות הלוו!!!! כל זמן שאין עונש מרתיע החולות נפש האלה ימשיכו לחגוג , הילדים יסבלו וההורים ימשיכו לישון

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר