פארק דניה בשבת - מיזם הקיץ של התעוררות (צילום: התעוררות)
פארק דניה בשבת - מיזם הקיץ של התעוררות (צילום: התעוררות)

הבוקר, שבת: המיזם הקיצי של התעוררות יוצא לדרך – האופציה לבילוי משפחתי חינם

הבוקר, שבת, 22.6, תקיים תנועת התעוררות בפארק דניה פעילות חינמית למשפחות - אירוע ראשון בסדרת אירועים בשבתות. אלעד מלכא, מס' 3 בסיעת התעוררות בעירייה: "אם ירושלים תשאף לאפשר לכל קהילה לממש את צביון חייה אחת לצד השנייה ולא האחת על חשבון השנייה, כולם ירוויחו"

פורסם בתאריך: 21.6.19 23:45

"התעוררות כמו ירושלים כולה מכילה בתוכה מגוון קהילות", כך אומר ל"כל העיר" חבר המועצה אלעד מלכא, מס' 3 בסיעת התעוררות, לקראת המיזם הקיצי של התעוררות – פעילויות חיניות למשפחות בירושלים, שיוצא לדרך הבוקר, שבת, 22.6.19. מלכא, למי שלא יודע, מקיים אורח חיים דתי: "בהתעוררות בחרנו לקיים אירוע למשפחות חילוניות בשבת לצד אירוע יום ירושלים בבית כנסת לציבור הדתי", הוא מספר ומדגיש: "אנחנו מבינים שאם ירושלים תשאף רק למכנה המשותף הנמוך ביותר כולם יפסידו. אם ירושלים תשאף לאפשר לכל קהילה לממש את צביון חייה אחת לצד השנייה ולא האחת על חשבון השנייה, כולם ירוויחו", מציין מלכא ומוסיף: "אני מציע לעיריית ירושלים ולעומד בראשה, לממש את החזון הזה".



בתנועת ובסיעת 'התעוררות' בירושלים התקבלה לפני מספר ימים ההחלטה להתניע פעילויות משפחתיות חינם שייערכו בימי שבת למען הציבור הפלורליסטי בעיר. זאת על רקע מחסור בפעילויות לציבורים ולמשפחות ירושלמיות המעוניינות בכך בשבתות. כרגע, לא נראה כי עיריית ירושלים מקדמת פעילויות למשפחות בשבתות, גם אם אינן בהכרח כרוכות בחילול שבת, ומנגד, תנועת התעוררות מרימה את הכפפה.


אלעד מלכא (צילום: ארנון בוסאני)

אלעד מלכא (צילום: ארנון בוסאני)


כך, כאמור, כבר היום, שבת, בשעה 10:00, תפתח סיעת 'התעוררות' – שכזכור יושבת באופוזיציה העירונית – סדרת פעילויות למשפחות בפארקים השונים בעיר, תחת הכותרת "פאן בפארק". האירוע הראשון בשבת יוצא לדרך בפארק דניה, הסמוך לשכונות רמת שרת, רמת דניה, קרית היובל ומלחה.


פארק דניה בשבת - מיזם הקיץ של התעוררות (צילום: התעוררות)

פארק דניה בשבת – מיזם הקיץ של התעוררות (צילום: התעוררות)


מה בתוכנית? הפעילות היום של תנועת התעוררות, שהופכת להיות הבשורה המרעננת של הקיץ, כוללת תחנות משחקי מים, כמו למשל ים-יבשה, בריכת ברווזים, תחרות מילויי דליים, מטקות, פריזבי ומשחקי כדור. בשעה 11:00 תתקיים הצגה של תיאטרון "משו משו". האירוע יימשך עד השעה 13:00.



חברת מועצת העירייה עינב בר כהן, מס' 2 בסיעת התעוררות, אמרה מוקדם יותר השבוע ל"כל העיר" כי התעוררות בירושלים שוב מראה מהי כוחה של תנועה פוליטית וחברתית, שמזהה צריכים מהשטח ומובילה פעילות חברתית בירושלים. אנחנו מאמינים שירושלים של כולם והיא צריכה להיות עיר שנותנת מענה לכל האוכלוסיות החיות בה בשבת, זה לצד זה, בסובלנות ובאחריות".

"אני גאה בפעילות של התעוררות שתיתן מענה לאוכלוסיית המשפחות הצעירות בעיר בשבת", מדגישה בר כהן. "אני מזמינה את כולם לבוא וליהנות מהאירוע הקרוב בשבת בפארק דניה".

ענבל כהן, יוזמת ומארגנת האירוע, מצוות משפחות בתנועת התעוררות, מוסיפה ומציינת: "אנחנו מזמינים את הציבור הירושלמי להגיע לאירועי המשפחות 'פאן בפארק' בשכונות העיר. זוהי יוזמה שהגיעה מתוך צורך של משפחות חילוניות רבות בירושלים המשתוקקות לפעילות לילדים בשבתות, ולא מקבלות מענה מהעירייה. אני שמחה שצוות המשפחות של התעוררות לקח את זה כפרויקט לקיץ הקרוב".

תגובות

תגובה אחת
תגובה אחת

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר