הבריכה בקאנטרי פסגת זאב (צילום: עופר זוהר)
הבריכה בקאנטרי פסגת זאב (צילום: עופר זוהר)

עכשיו זה רשמי – קאנטרי פסגת זאב יפעל גם בשבתות; הפתיחה בתחילת יולי

המתחם ייפתח להרצה בעוד כשבועיים, כשגם במהלך ההרצה הוא יפעל בשבתות. הקאנטרי כולל בריכה חצי אולימפית, חדר כושר, סאונה, מדשאות וקפיטריה כשרה שלא תעבוד בסופי שבוע

פורסם בתאריך: 20.6.19 10:36

הבשורה הגדולה לתושבי פסגת זאב: הקאנטרי החדש בשכונה ייפתח בעוד כשבועיים, וזאת לאחר שהשבוע התקבל טופס 4. במינהל הקהילתי פסגת זאב, שיהיה אמון על הפעלת הקאנטרי, שוקדים בימים אלה על ההכנות האחרונות לקראת הפתיחה הגדולה.



אחרי אינספור דיונים ומחלוקות – עכשיו זה רשמי, הקאנטרי בפסגת זאב יפעל גם בשבתות. למעט הקפיטריה במתחם, שתהיה כשרה, כל המתקנים בקאנטרי – הבריכה החצי אולימפית, חדר הכושר והסאונה – יעמדו לרשות המבקרים בכל ימות השבוע. יש לציין כי בשלב הראשוני הקאנטרי יפעל במתכונת הרצה עם שעות לא קבועות, אך במינהל הקהילתי מדגישים כי הוא יפעל בשבתות גם בתקופת ההרצה.

ל"כל העיר" נודע כי כדי לשרת גם האוכלוסייה הדתית-חרדית בפסגת זאב ובצפון העיר בכלל, יהיו שעות מסוימות במהלך השבוע שבהן הפעילות תהיה בהפרדה מגדרית.



ראש העיר משה ליאון: "את פרויקט הבריכה בפסגת זאב התחלתי עוד בקדנציה הקודמת כמחזיק תיק המנהלים הקהילתיים, והמשכתי אותו בתקופה האחרונה כראש העיר, אני שמח בשביל תושבי השכונה על פתיחתה של הבריכה ובטוח שגם תושבי השכונה. זהו לא הפרויקט האחרון אותו אקדם בשכונה לרווחת התושבים".


הבריכה בקאנטרי פסגת זאב (צילום: עופר זוהר)

הבריכה בקאנטרי פסגת זאב (צילום: עופר זוהר)


כאמור, את הבריכה יפעיל המינהל הקהילתי בפסגת זאב. יו"ר המינהל אהוד רמבח וסגנו אייל מנדלסון מוסרים: "בשעה טובה ומוצלחת, אחרי ציפייה ארוכה הקאנטרי של פסגת זאב נפתח. אנו מזמינים את התושבים לבוא וליהנות. תודה רבה למפעל הפיס, לעיריית ירושלים, לראש העיר הקודם ניר ברקת ולראש העיר הנוכחי משה ליאון, לאגפי מבנה ציבור והספורט בעירייה על ההשקעה בקאנטרי החדש ועל הפעילות הכללית הרבה בשכונה".


חדשר הכושר בקאנטרי פסגת זאב (צילום: עופר זוהר)

חדר הכושר בקאנטרי פסגת זאב (צילום: עופר זוהר)


מנכ"ל המינהל הקהילתי אלרואי אסרף מוסיף: "אנו שמחים עם תושבי השכונה על פתיחת הקאנטרי בפסגה. קאנטרי מהמשוכללים והחדשניים ביותר בירושלים! בריכה חצי אולימפית ובריכת ילדים מקורות. חדר כושר ברמה הגבוהה ביותר. חדרי חוגים, סאונות וחצר מדהימה לשבת ולהינפש".


חדשר הכושר בקאנטרי פסגת זאב (צילום: עופר זוהר)

חדר הכושר בקאנטרי פסגת זאב (צילום: עופר זוהר)


הבריכה בקאנטרי פסגת זאב (צילום: עופר זוהר)

הבריכה בקאנטרי פסגת זאב (צילום: עופר זוהר)


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

8 תגובות
  1. אדם

    ממש חבל שזה פתוח בשבת. שכונה שרובה מסורתית. זה רק עלול להביא אסון. מי שלא שומר את השבת השבת תתבע את עלבונה ממנו. וחוץ מזה מי יבוא לשם אתם חושבים? ערבים מהשכונות הסמוכות שיבואו לצוד בחורות יהודיות. מי שיוכל את זה זה אלו שדוחפים לכך שזה יהיה פתוח בשבת.

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    כיסאות פלסטיק בהיקף חסר תקדים יסופק למקום על מנת שהמריבות יהיו כמו בכל הארץ

  3. ירושלמי

    להבא אפשר לוותר על תגובת משה לאון, הוא לא מעניין אף אחד אנחנו שונאים אותו

  4. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מעניין כמה מהר זה יהפוך להיות קנטרי "בית חנינא"

  5. חסוי

    בהצלחה,
    מכיוון שהנוער בפסגת זאב מוכר בחלקו האלים והברוטלי על כן יש לנהוג ביד ברזל בכל מי שרק ינסה להביא את האלימות למתחם הקנאטרי ככל שיתייחסו ב "0" סובלנות כך יטב.
    אסור לאפשר למראות שההינו עדים להם בשבועיים האחרונים בפרקים להעתיקם אצלנו אחרת הקנאטרי יהיה מקום נטוש.

  6. פלורליסטית

    אדם] אתה חשוך: שמירת השבת היא עניינו של כל אחד. אתה גם גזען. "ערבים שיבואו לצוד בחורות יהודיות"? שנאת האחר מעוורת אותך. שכל אחד ינהג כרצונו.

  7. בן שבת

    יהודים! אל תיכנסו למקום הזה, פשוט מאד. סופו של המקום סגירה, ימים יגידו

  8. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    הבטיחו שייפתח בתחילת יולי. תחילת יולי כבר לא יהיה…

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר